דאודורנט ללא אלומיניום אלו אוור שילד - Aloe Ever-Shield Deodorant Stick
דאודורנט ללא אלומיניום אלו אוור שילד – Aloe Ever-Shield Deodorant Stick

דאודורנט ללא אלומיניום אלו אוור שילד – Aloe Ever-Shield Deodorant Stick

מוצר עם נוסחה ייחודית ובטוחה, שפותחה ע”י חברת FLP. מלוא היתרונות של ג‘ל אלוורה מיוצב,  

ללא תוספת רכיבים המסוכנים לבריאות.‬ דאודורנט עדין זו אינו מכיל מלחי אלומיניום מונעי הזעה‮ – הקיימים ברב תכשירי הדאודורנט (‬מלחי אלומיניום סותמים את נקבוביות העור וכך מונעים הפרשת הזיעה מן הגוף). המצאות של מלחי אלומיניום, משפיעה בגוף האדם על מערכת העצבים ויש גם דיווחים, שקשרו מצב של עודף אלומיניום עם מחלת האלצהיימר. מלחי אלומיניום עשויים ליצור הפרעות שונות: איזון הסידן בגוף, עקב כך, השפעה  על פעילות‮ בלוטת התריס. בנוסף, בנוסחה זאת אין אלכוהול, הגורם לגירויים בקרב מספר רב של אנשים. זהו מוצר מתקדם, הנותן מענה – מאפשר לגוף להפריש את הזיעה ולמנוע את ריחה, ללא פשרות באיכות!‬

דיאודורנט ללא אלומיניום זה מוגש בצורת‮ ”‬סטיק“,  נוח לשימוש ולמריחה במקום הדרוש.

לדיאודורנט ריח עדין במיוחד, מתאים לגברים ולנשים כאחד !  נמרח בצורה חלקה ואינו מכתים בגדים.

מוצר זה זכה ב-5 כוכבים בסקר צרכנים BRAVO!

מוצר זה נושא תו VEGAN FREINDLY!

הוראות שימוש :

למרוח דאודורנט ללא אלומיניום אלו אוור שילד – Aloe Ever-Shield Deodorant Stick באזור בית השחי מידי יום, פעם או פעמיים ביום לפי הצורך וקבלו תחושת רעננות  וניקיון לאורך כל היום.

מכיל: 92 גרם

לקוחות מספרים:

לקוחות ממליצים על דאודורנט
לקוחות ממליצים על דאודורנט

1. “בקיץ האחרון סבלתי מתופעה חוזרת של גרד בבית שחי. הגרד הפריע לי במשך כל שעות היום ולא נתן לי מנוחה (מצאתי את עצמי מתגרדת בפגישות בעבודה- מביך!). החלפתי דאודורנטים, נתתי צ’אנסים לחברות שונות, אך לא! הגרד המשיך להציק. הגעתי לרופא עור, שהודיע לי שמדובר בפטרייה ומיד נתן לי מרשם למשחה. השתמשתי במשחה לפי הוראות הרופא, הגרד חלף, אך חזר שוב לאחר שבועיים. שוב ביקור אצל רופא עור, שוב משחה, שוב עובר ושוב חוזר, מתגרדת ביום ובלילה. חודשים כבר חלפו להם, החלטתי לקבל חוות דעת של רופא נוסף. רופא צעיר ונחמד שהודיע לי שכלל לא מדובר בפטרייה, אלא בתגובה אלרגית לתכשירים שאני משתמשת.  לכן, עליי להפסיק להשתמש בדאודורנט בכלל (אמיתי לגמרי!). קיבלתי המלצות על הדאודורנט של “פוראוור” והחלטתי ללכת על זה (כבר לא היה מה להפסיד).

פשוט לא האמנתי, בציפייה ארוכה המתנתי לגרד שלא בא… הדאודורנט הזה, הציל אותי ! אני משתמשת בו יום יום ומרוצה מאוד מהמוצר. מומלץ בחום “!

2. [7:30, 3.4.2022] שחר פרץ: בוקר טוב
רציתי להגיד שהדיאודורנט מעולה.
[7:31, 3.4.2022] שחר פרץ: תזמיני לי עוד 2 בבקשה

אפשר להזמין באתר מאובטח עם שליח עד הבית

דילוג לתוכן