על הריון, לידה, אלוורה ומה שבינהם 
על הריון, לידה, אלוורה ומה שבינהם
על הריון, לידה, אלוורה ומה שבינהם 

אילנית בן דוד-אחות מוסמכת .B.A

אילנית בן דוד עבדה כמיילדת שבע שנים ביה”ח ליס ליולדות וריכזה את התוכנית ללידה טבעית.

במאמר זה אציג מוצרים תומכי לידה מניסיוני כמיילדת וכמדריכת הנקה ומניסיון הנשים אותן ליוותי. במוצרי האלוורה של חברת FOREVER LIVING, בעלי תו האיכות העולמי של המועצה המדעית לחקר האלוורה I.A.S.C נתקלתי בהיותי מרכזת את תכנית.

הלידה הטבעית בבית חולים ליס. נשים שילדו הביאו איתם מהבית “תרסיס פלא” לאלחוש והחלמה התפרים. לכן, יצאתי, למדתי חקרתי וגיליתי מוצרים טבעיים איכותיים ואפקטיביים.

לאחר תהליך הייצוב מתקבל ג’ל אלוורה פעיל בעל תכונות זהות ב- 100% לג’ל הטבעי ועם חיי מדף של 4 שנים לפחות. הנוסחה מורכבת ויקרה במיוחד ליישום.

החשוב ביותר ג’ל אלוורה פעיל ומיוצב מקל, מאלחש, ומרגיע תופעות שכיחות אצל נשים, לפני ואחרי לידה והנה כמה מהן לפניכם:

על הריון, לידה, אלוורה ומה שבינהם 

במהלך ההריון- שימון הבטן ההריונית למניעת סטרייה עם אלו לושן (Aloe Lotion)- ג’ל אלוורה פעיל ומיוצב עם שמן חוחובה המכיל  אלסטין, קולגן וויטמין E. מייצב את ה PH של העור מוסיף לחות, עוזר  לשמור על העור גמיש וחלק, למריחת עור הבטן למניעת פיצוצים.

מיד לאחר הלידה – אלו פירסט (Aloe First) הינו תרסיס אלוורה מיוצב ופעיל בתוספת פרופוליס ו- 11 תמציות של צמחי מרפא. מחטא באופן טבעי, מצטיין בתכונות אנטיביוטיות, אנטי-בקטריולוגיות, אנטי-ויראליות ונוגדי-פטריות. מומלץ לשימוש ליולדת על תפרים לאחר אפיזיוטומיה, חתכים בפרינאום לאחר לידה,בצקות בנרתיק  ועל תפרים לאחר ניתוח קיסרי. תרסיס  האלו פירסט טוב גם לטיפול בשטחים גדולים, עזרה ראשונה, כוויות, שיער, אף וגרון. מומלץ לשימוש ראשוני לפני השימוש בג’ל אלוורה פעיל ומיוצב למריחה או כל משחה אחרת. נותן הקלה מיידית לכאבים עקב כוויות, פציעות ושפשופים.

להתאוששות מהלידה – מכיוון שלאחר הלידה האם והתינוק זקוקים להתאוששות ולמאגרי כוחות, ובמקרים רבים גם  לשיקום, כדאי מאוד לשתות ג’ל אלוורה לשתיה, אשר מאזן ומייצב את כל מערכות הגוף, תומך במערכת החיסונית ומספק לגוף את המיטב של הטבע. כמו כן מומלץ לקחת מזון מלכות אורגני – מוצר טהור של הדבורים לאנרגיה מוגברת, לחילוף חומרים טוב, להפגת מתחים, ונגד עייפות. בטבע, הדבורה שמקבלת מזון זה נהיית מלכה בעלת חיים ארוכים וכושר פוריות מדהים. מניקות השותות ג’ל אלוורה לשתיה ומשלבות אותו עם  טבליות בי פולן, נהנות מחלב בעל איכויות מעולות ובכמות מצוינת!

לאחר הברית וב”מזל טוב”– מומלץ לטפל בפצע עם תרסיס אלו פירסט. בטיפול בפצע של תינוק צעיר חשוב להקפיד שהמוצרים יהיו חדשים.

לפטמות סדוקות – למרוח קרם אלו פרופוליס ו/או אלפא E פקטור, נוזל סרום עשיר במיוחד עם שמן בורג’, ביסבולול, ויטמינים A, C, E, ומרכיבי הגנה נוספים. ריכוז גדול ביותר של ויטמינים ביחידה מולקולרית זעירה מאפשר חדירה עמוקה ביותר לעור.

לטיפול בטחורים – מומלץ למרוח קרם אלו פרופוליס. זה אלפי שנים השתמשו באלוורה לטפל בטחורים – בגרוד ובכאב.

קרם זה, בעת תכונות אנטי פטרייתי ואנטי חיידקי, יסיע ביותר להקלה על בעיות הטחורים לפני ואחרי לידה. לפטריות וגינאליות ולתפרים אחרי לידה. מונע זיהומים ומרגיע כאבים.

מעולה גם לתינוק לתפרחת חיתולים.

לפני ההריון וגם בכל תקופת ההריון:

ויטמין B12 + חומצה פולית

בזכות פטנט לשחרור איטי לספיגה מושלמת. חיובי ביותר להתפתחות מערכת העצבים ומערכות חיוניות נוספות בעובר.

אומגה 3 – כמוסות מג’לטין כשר מהדרין.

שמן דגים- מדגי ים קר, חיוני להתפתחות תקינה של מערכת העצבים והמוח אצל העובר.

ג’ל לצחצוח שיניים –FOREVER BRIGHT

לשמירה על היגיינת חלל הפה. מומלץ מתחילת ההריון  (יש נטיה לנשים בהריון לדלקות חניכיים עקב הפרשה הורמונלית מוגברת)

דאורדורנטALOE EVER-SHIELD

ללא מלחי אלומיניום וללא אלכוהול, חשוב ביותר במהלך ההריון.

יעיל ואינו מכתים את הבגדים.

מאחלת לך לידה קלה ושיהיה במזל טוב !

ליעוץ ופרטים נוספים

מלאי פרטים ואחזור אליך

 

דילוג לתוכן