מזון מלכות - Forever Royal Jelly
מזון מלכות – Forever Royal Jelly

מזון מלכות – Forever Royal Jelly

מזון מלכות – זאת הפרשה דמוית חלב, מבלוטות הלוע של דבורת הדבש. זהו ”מאכל על“ של הדבורים מסופק לכל דבורה המיועדת להיות מלכה. זהו המאכל הבלעדי של הדבורה-המלכה במשך תקופת הפוריות הגבוהה שלה. המלכה  מסוגלת להטיל כ- 3000 ביצים ליום והיא חיה כ- 6 שנים ! דבורים-פועלות הניזונות מדבש רגיל, חיות רק 4-6 שבועות. “מזון מלכות “ הינו מאכל בריאותי מעולה, מכיל ויטמינים, A ,C ,D  ו-E  ובנוסף, גם מהווה מקור עתיר ויטמינים מסוג B . מרכיב חשוב הוא ויטמין B5 (חומצה פנטטונית) . זהו אחד מרכיבים החשובים ביותר בכל גוף חי, החיוני לסינתיזה ומטבוליזם של חלבונים, פחמימות, שומנים והורמונים אחדים. מחסור בויטמין זה, עשוי לגרום לליאות, כאבי ראש, דלקות בדרכי הנשימה העליונות, רגישות לאינסולין, הפרעות שינה, בחילה והפרעות במערכת העצבים.

“מזון מלכות” מכיל גם את כל 8 חומצות האמינו החיוניות, יחד עם 10 חומצות אמינו משניות, וכן כמויות מרשימות של המינרלים: סידן, נחושת, ברזל, זרחן, אשלגן, סיליקון וגפרית. “מזון מלכות” מכיל גם את חומצת הגלעין. מזון מלכות מחזק את תהליך חילוף החומרים בגוף. עובדה זו מסבירה את תחושת החיוניות הרבה וההתאוששות המהירה מעייפות. יתרונות נוספים של מזון מלכות הם תמיכה בהתחדשות התאים, שיפור מרקם העור, והגברת התנגדות הגוף למחלות. אפשר ליטול מוצר זה גם לחיזוק בעיתות לחץ ולהקלה בתופעות קדם וסתיות ו/או תופעות גיל המעבר. כמו כן הוא ידוע גם כמקטין רמת כולסטרול. לאחר אכילת אבקני הפרחים, מפרישות הדבורים את מזון המלכות העשיר בפרוטאין מבלוטה שבגופן.

מזון מלכות מכיל גם אציטילכולין, שתפקידו חשוב ומגוון בתפקוד כל הגוף, בהמריצו הפרשת אדרנלין.

חשוב לדעת:

* תוסף מזון חיוני עשיר בויטמינים ומינרלים

* מכיל את כל חומצות האמינו הדרושות

* יעיל בהפגת מתחים – Stress

* מוצר אורגני, נקי אקולוגית, מיובש בהקפאה בעל איכות גבוהה

* טוב לעור.

לחברת FLP יש מכוורות באזורים מדבריים יבשים, מרוחקים וגבוהים, שם התנאים הבתוליים מספקים את הסביבה האידאלית למכוורות (באזור מדבר סונורה, אריזונה, ארה”ב). מזון מלכות הנאסף, נלקח מן הכוורות ומיד מיובש בהקפאה. תהליך זה רק מפריד את המים המיותרים מן המוצר, ומשאיר את כל הויטמינים, המינרלים, האנזימים ושאר המרכיבים האחרים במקומם. השיטה לפיה בודקים את טהרתו וכוחו של מזון מלכות היא למדוד את כמות -hydroxy-2-decenoic acid ) HAD)- . בדיקות מזון מלכות של חברת FLP מבוצעים ב- 6%+ HAD, הרבה מעל לרמת הבדיקות הרגילה. לכל אצווה יש תעודות מבחן. זהו תוסף תזונה חיוני להרגשתנו הטובה, ומאחר וקבוצת הויטמינים מסוג B נמסים במים, אפשר לצרוך אותו בכל יום.

שימוש מומלץ : טבלית אחת, פעמיים ביום, שעה לפני האוכל או שעתיים אחרי.

רכיבים : כל טבליה = 250 מ“ג מזון מלכות

קופסא : 60 טבליות

לחצו לקניה באתר מאובטח

למעבר לקניה, בחירת קטגוריה מהכוורת

*** המוצר המוצג אינו תחליף לטיפול רפואי ואין בשימוש בהם בגדר המלצה להפסיק טיפול רפואי קיים או לשנותו. אין למוצר זה  תכונות רפואיות או סגולות ריפוי. המוצר הינו  תוסף תזונה. יש להיוועץ עם רופא לפני נטילת תוספי תזונה: נשים בהיריון, נשים מניקות, אנשים הנוטלים תרופות מרשם וילדים.

דילוג לתוכן