
מה המטרה שלך?
"המטרה היא לא להיות טוב יותר מאחרים, אלא יותר טוב מעצמך בעבר" דברי דלאי למה.
לכל מי שנמצא בתהליכי שינוי, בחיפוש עבודה, בצמתים בחיים,
תעשו לעצמכם טובה ותפסיקו לשאול כמה אנשים מתמודדים עם המצב או
כמה חברים שלך כבר מצאו מקומות עבודה חדשים?
אתם רק מרוקנים את עצמכם מאנרגיה, אתם מתנהלים בתדר קורבני
ומה שתהדהדו מתוככם יוקרן לכם במציאות.
מה כן?
✔️תשוו את עצמכם רק לעצמכם, איפה הייתי לפני שנה ואיפה אני היום? ואין הכוונה רק לקידום בתפקיד.
שינוי, הכוונה גם אלו אנשים חדשים פגשתי שהיו לי להשראה, מה שמעתי או קראתי, שתרמו להתפתחות האישית שלי. איך התפתחתי כאדם?
✔️תכינו רשימה של החוזקות וההישגים שלכם שבד"כ אנו נוטים לשכוח בתקופות קשות.
✔️תשאלו את עצמכם לאן אני רוצה להגיע? מה אני רוצה לעשות כדי להגיע לשם?
ולמה אני רוצה להגיע לשם, שאלת למה חשובה!
✔️כשתבינו את הלמה, תתנהלו מתוך משמעות ולנוכח כל אתגר לא תוותרו והוא יראה לכם כמשחק.
כפי שתיאר אותה ויקטור פרנקל: "הדחף העמוק ביותר של האדם"
✔️ואיך זה מתקשר לקריירה או לעשיה של?
היום אנשים יותר ויותר לומדים לנהל את עצמם ללא תלות במעביד.
לא מה אני רוצה אלא למה אני רוצה? זו בדיוק ההזדמנות לכל מי שנמצא בצמתים, לדייק!
מה ייתן לי משמעות? מה יעניק לי אושר והנאה מהעשייה שלי?
המשמעות היא זו שגורמת לנו לעשות צעדים קטנים או גדולים,
למעני ולמען הדורות הבאים והיא סיבה נפלאה לקום בבוקר.
טיפ ליום יום:
כל בוקר תשאלו את עצמכם:
מה אני יכול לעשות למען העולם ולא מה העולם יכול לעשות למעני?
כי כשיש לאדם ציפיות מהעולם זה הופך אותו לאדם מתוסכל ומאוכזב, ממש חבל!!!
***********************************************************************************
בתקופה האחרונה, "מלחמת חרבות ברזל" והמלחמה מול איראן "עם כלביא"
לדאבוני, בעלי עסקים רבים לא הצליחו להתפרנס ואפילו איבדו את העסק שלהם, בנסיבות כאלה ואחרות.
אי אפשר לשנות את המציאות, אך יש לכל אדם אפשרות לגרום ולחיות במציאות אחרת!
כעת, יותר מכל פעם, בתקופה של אי ודאות כלכלית,
זה הזמן לפתוח ערוצים להכנסה נוספת ו/או עסק ביתי ללא סיכון כלכלי,
עסק שעשוי להכניס לחשבון הבנק שלך, יותר כסף ממשכורת!

מזמינה אותך לצפות בסרטון
רוצה פרטים נוספים?
אפשר להתקשר אלי 050-8589975
או בווטסאפ