סופר אומגה 3 (כשר) - Arctic Sea Super Omega-3
סופר אומגה 3 (כשר) – Arctic Sea Super Omega-3
סופר אומגה 3 (כשר) – Arctic Sea Super Omega-3

“סופר אומגה 3” – נוסחה של תוסף תזונה מעולה, המנצל את הידע המעודכן ביותר מתחום זה של המחקר התזונתי. על ידי איחוד של אומגה 3 עם אומגה 9, חברת FLP יצרה  תוסף תזונה בטוח ומאוזן, המסוגל להוריד את רמות הכולסטרול והטריגליצרידים בדם בדרך הטובה ביותר. ”‬פוראור סופר אומגה 3 מן הים הצפוני“, מהווה פריצת דרך במונחי תוספי התזונה המאוזנים, על ידי שימוש בשומני ירקות בנוסף לשומני דגים, מאפשר להנות מן היתרונות של כל‮ אחד מהם. זהו מקור טבעי לתרכיז מזוקק של שומני דגים ממים קרים, המכילים רמה גבוהה של שומנים רב-בלתי רוויים. הוא מספק מקור עשיר לחומצות השומן‮ APE ו- DHA‮ מאומגה 3 בנוסף לחומצת השומן משמן הזית אומגה 9.‬ יתרונות ה-‮ APE ו- AHD ידועים בהשפעה על מחזור הדם. רמות נמוכות של שני תוספי תזונה אלה, עשויים לגרום לבעיות בריאותיות, יש להם חשיבות לתפקודים אחרים: התפתחות ובריאות העיניים והמוח, עשויים לעזור במחלות דלקתיות כמו ארטריטיס. מחסור בשומנים אומגה 3 ואומגה 9, יכול לגרום להפרעות‮ בעיניים, חולשת שרירים‮ ובעיות עור. מוצר ייחודי זה אינו מכיל מתכות כבדות או חומרים מזיקים אחרים.

בעבודות מחקר שנערכו במשך 10 שנים, גילו ששבטי‮ ”‬אינואיט“ (‬אסקימוסים מהחוג הארקטי) ודייגים יפניים, סובלים הרבה פחות ממחלות‮ לב, סוכרת, לחץ דם גבוה, וסוגים רבים של סרטן הנפוצים בארצות מערביות. מזונם של אנשי‮ ”‬אינואיט“ רבים הוא העשיר ביותר בעולם בשומנים מן החי, במיוחד מהדגים. מחקרים נוספים הראו ששומנים המצויים בדגים במי אוקיאנוס עמוקים וקרים, מכילים מרכיבים יחודיים, המורידים את רמות‮ הכולסטרול והטריגליצרידים בדם, וכך מופחת הסיכון להתקפי לב.‬ שומנים אלה נקראים‮ ‬אומגה 3 – קבוצה של חומצות שומן רב-בלתי רוויות. מאחר וגוף האדם אינו יכול לייצר אותן ונזקק להן ממקורות מזון חיצוניים. השתיים החשובות ביותר נקראות  ‮APE  (dicA cinoeatnepasociE) ו AHD ׁ(dicA cioneaxehasocoD). השתים מורידות את הסיכון למחלות לב, מגינות על דפנות העורקים מהצטברות משקעים החוסמים את מעבר הדם. במשך 04 שנים האחרונות נערכו מחקרים נוספים  ונקבע שחומצות שומן בלתי רוויות אחרות, הידועות כאומגה 9, מהוות תחליף תזונתי מועדף הודות להשפעתן על הפחתת הכולסטרול. מרכיב זה מצוי בשמן זית. מדענים מצאו שיעור נמוך של מחלות לב וסרטן בארצות הים התיכון, אזור בו השימוש מאד נפוץ בשמן זית במערך התזונה היומית.

רכיבים: שומן דגים, שמן זית, ג‘לטין, גליצרין, מים מטוהרים, ויטמין‮‮ E.

כל כמוסה של 1000 מ“ג מכילה 750 מ“ג שמן דגים ו- 250 מ“ג שמן זית,  ומספקת:

‬   225‬ מ“ג  EPA

   150 מ”ג  ‮AHD051 מ“ג חומצת שומן משמן זית תוספת של ויטמין‮ E‮ כאנטיאוקסידנט

שימוש מומלץ: למבוגרים שתי כמוסות בעת הארוחה, שלוש פעמים ביום.

מכיל: 60 ‬כמוסות רכות

*** המוצר המוצג אינו תחליף לטיפול רפואי ואין בשימוש בו בגדר המלצה להפסיק טיפול רפואי קיים או לשנותו. אין למוצר זה  תכונות רפואיות או סגולות ריפוי. המוצר הינו  תוסף תזונה. יש להיוועץ עם רופא לפני נטילת תוספי תזונה: נשים בהיריון, נשים מניקות, אנשים הנוטלים תרופות מרשם וילדים.

 

 

דילוג לתוכן