פוראור A בטא קאר - Forever A-Beta-CarE
פוראור A בטא קאר – Forever A-Beta-CarE
פוראור A בטא קאר – Forever A-Beta-Care

נוסחת‮ ”‬פוראור‮ A‮ בטא- קאר“, מכילה את הויטמינים A‮ (בטא-קרוטן) ו‮ -E, יחד עם המינרל סילניום (אנטיאוקסידנט). האנטיאוקסידנטים (נוגדי חמצון) חיוניים במלחמה נגד רדיקלים חופשיים שהם חלקיקים כימיים, הנפלטים מחמרים מזהמים בגוף ועלולים לגרום נזק לתאים בריאים.‬ כבר מזמן מוכר ויטמין‮ A‮  כחומר בעל עוצמה, התורם לשיפור הראייה ובריאות העור. תוסף תזונה ”‬פוראור‮ A‮ בטא-קאר“ המספק לגוף ויטמין‮ A‮  בצורה של בטא-קרוטן. הגוף ממיר בטא-קרוטן לויטמין‮ A‮ בכמות הדרושה, במעי הדק, במהלך העיכול ולכן אין סכנה בשימוש יתר בויטמין‮ A. הויטמין לא מצטבר בגוף בכמויות גדולות. בטא- קרוטן, ידוע גם כאנטיאוקסידנט ולכן מתחבר טוב עם ויטמין‮ E‮ וסלניום.‬ ויטמין‮ E‮ הוא תוסף תזונה מצויין התורם מאוד גם לבריאות העור. השפעתו מצוינת גם במצבים אחרים: גלי חום (בתקופת המעבר‮)‬ ויטמין‮ E‮ מווסת את טמפרטורת הגוף. מחלות דם כמו אנמיה חרמשית, ‬ויטמין‮ E‮ עוזר בפעילות כדוריות הדם הלבנות, במקרים של אוסטאו-ארטריטיס,‮ מבצע תפקידים חיוניים נוספים בגוף כגון מניעת היווצרות גבישי דם.

המרכיב השלישי הוא הסלניום, מינרל קורט. זהו אחד מהמרכיבים האנטיאוקסידנטים בעלי העצמה החזקה ביותר. פועל בצורה‮ סינרגטית עם ויטמין‮ E‮ ובטא-קרוטן יחדיו. השפעתו טובה בשמירת בריאות העור, השיער והראייה. מחקרים חדשים הראו שלסלניום חשיבות רבה מאד בשמירת בריאות האדם: מחסור בסלניום – אחד הגורמים לסרטן הערמונית‮. גם במקרים של ספירת זרע נמוכה בגברים משערים שהסיבה יכולה להיות מחסור בסלניום.‬ מגוון מחקרים מראים כי הצירוף של רכיבי התזונה הללו הינו מושלם. הרכב תוספים זה הינו אחד האמצעים החשובים ביותר במאבק בליקויים בריאותיים. ניתן להשיגו במוצר נוח אחד: ”‬פוראור‮ A‮ בטא-קאר“.

רכיבים: ויטמין‮ A‬‮ (כבטא-קרוט)‬ 7.5 מ“גויטמין E‬  (כ-‬D‮ – אלפא-טוקופרול) 002 מ“ג , סלניום‮ (‬כ-‬L- סלניומטיונין)‬ 0.025‬ מ“ג

רכיבים נוספים : שמן סויה מעובד, ג‘לטין, גליצרין, דונג, מים מטוהרים, אבקת רוזמרי, שמן גזר, לציטין הסויה, תמצית חרובים כהה.‬

שימוש מומלץ: כמוסה אחת פעמיים ביום.

מכיל: 100‬כמוסות רכות.‬

לחצו לקניה באתר מאובטח

למעבר לקניה, לחצו על SHOP, בחירת קטגוריה תוספי תזונה

*** המוצר המוצג אינו תחליף לטיפול רפואי ואין בשימוש בו בגדר המלצה להפסיק טיפול רפואי קיים או לשנותו. אין למוצר זה  תכונות רפואיות או סגולות ריפוי. המוצר הינו  תוסף תזונה. יש להיוועץ עם רופא לפני נטילת תוספי תזונה: נשים בהיריון, נשים מניקות, אנשים הנוטלים תרופות מרשם וילדים.

 

 

דילוג לתוכן