קרם עיניים מעורר Awakening
קרם עיניים מעורר Awakening
קרם עיניים מעורר Awakening

קרם ייחודי זה, פורמולה המשלבת את ג’ל האלוורה המיוצב עם שמנים מ-2 צמחים, חוחובה וקוקוס, ויטמין E ומרכיבי הזנה ולחות אפקטיביים במיוחד. הקרם חודר לכל שכבות העור העדין מסביב לעיניים, מעדן ומגמיש את העור, שומר על הלחות, מפחית את המראה הנפוח והעיגולים השחורים ומצמצם משמעותית את נראות הקמטים מסביב לעין.

לא בוצעו ניסוים על בעלי חיים
לא בוצעו ניסוים על בעלי חיים
מצמצם משמעותית את נראות הקמטים
מצמצם משמעותית את נראות הקמטים
מפחית את המראה הנפוח והעיגולים השחורים
מפחית את המראה הנפוח והעיגולים השחורים
תאור ומטרה

קרם עיניים מעורר Awakening משתמש במרכיבים המעוגנים בפטנטים, בעזרת טכנולוגיית פפטידים משפרים ומחליקים את העור הרגיש של העין, הפחתה ניכרת של קווים, קמטוטים ועיגולים שחורים מסביב לעיניים.
עם קולגן ייחודי, בעל משקל מולקולרי נמוך, מסייע להיווצרות נורמלית של קולגן, המסייע להעניק לחות ומיצוק אופטימליים לעור.  כך משתפר המראה החלק של העור והתוצאה היא עור מלא ומוצק יותר.

בנוסף לג’ל אלוורה מיוצב,שמני חוחובה וקוקוס, אחד מהרכיבים הייחודיים הנוספים, בוטילן גליקול-butilenglicol, מפחית את מראה הנפיחות והעיגולים השחורים מסביב לעיניים תוך 15 ימים בלבד. מרכיב נוסף אשר נמצא בחזית הטכנולוגיה, תמצית גזע האלביזיה ג’וליבריסין (Albizia julibrissin) עם דרוטוסיד (Darutoside), הוא אחד מהחומרים הראשונים מסוגו שהראה פעולת הרמה על עפעפיים עליונים נפולים. באמצעות מרכיבים אלו, ניתן לשפר את המראה גם בעפעף העליון וגם בעור הרגיש שמסביב לעין, המעניק לעין מראה עירני כולל.

קרם עיניים Awakening מטשטש גם את מראה קמטי הצחוק ליד העין, על ידי חיזוק מבנה משטח העור יחד עם העלמה הדרגתית של העיגולים השחורים (ע”י מיזוג הרשת המיקרו-וסקולרית. במקום עור יבש ו”שקיות” מתחת לעיניים). העיניים מקבלות מראה צעיר ועירני יותר, מכיוון שמחיצת העור המחוזקת מגבילה את איבוד הנוזלים. קרם עיניים Awakening מכיל קולגן ימי, פפטידים, תמציות ירקות טבעיים ואלוורה, אשר ישפר את המראה של העור הרגיש סביב העיניים שלך.

מכיל:

שפופרת 21 גרם

שימוש מומלץ:

בעזרת האצבע, יש למרוח בעדינות כמות קטנה מתחת לאזור העין ומסביב לה.
אזהרה: יש להימנע ממגע ישיר עם העין. במקרה של גירוי בעין יש לשטוף במים ביסודיות. במידה ונמשך הגירוי יש להפסיק את השימוש במוצר ולהיוועץ ברופא.

לסיכום: