איך מייצרים השלמת הכנסה בשנת 2022
איך מייצרים השלמת הכנסה בשנת 2022

איך מייצרים השלמת הכנסה בשנת 2022 ?

שנת 2021 הסתימה. עם “יד על הלב” עשו חשבון השגתם המטרות עליהם חשבתם בתחילת השנה?

לדוגמא : משימה לרדת במשקל!

יתכן והתרגלנו לראות במזון סוג של פיצוי, שבכל פעם שאנו רוצים לפצות או לתגמל את עצמנו- אנו פונים לכיוון “המקרר”. כעת, קחו לעצמכם זמן מה והרהרו על יחסכם האישי לתזונה.

* האם אתם רואים בצריכת המזון פיצוי?

* איזה סוג של מאמץ תהיו מוכנים לעשות על מנת לשנות תפיסה זו ?

בחינת הערכים וההרגלים.
במקום לרשום לפניכם החלטה ש”אני רוצה לרדת במשקל”, הגדירו לעצמכם מטרה המאפשרת לשנות את הגישה למזון. תכננו את כל הצעדים הנדרשים כדי להשיג מטרה זו. למשל, קבלו החלטה שאתם עומדים להחליף את מחשבותיכם, במנטרה עם השפעות חיוביות. החליטו שאתם מחליפים את הקול הפנימי, שאומר שמגיע לכם “משהו מתוק וטעים”, בקול אחר שאומר שמגיע לכם להיות “רזים ובריאים”. כך, אתם תצליחו לשנות את גישתכם, ולאחר מכן התנהגותכם.

בפרוס השנה החדשה נתבונן ונתכנן, נוכל להפוך את המטרות שקבענו לעצמנו למציאות !
שנה חדשה תוכל להיחשב כתקופה של התחדשות ושל הגדרת מטרות חדשות לחיינו, גם מבחינה כלכלית. עשו בדיקה וראו האם הצלחתם להגשים את החלומות שלכם, כמו מכונית חדשה או דירה חדשה ?

לרב האנשים התשובה תהיה שלילית, המשכורת אינה מספיקה אפילו לסיים את החודש.

מהיכן להשיג עוד כסף ?

איך מייצרים השלמת הכנסה בשנת 2022 ?

בזמן שתזכרו בהצלחותיכם בעבר, תחושו את הרגשת הסיפוק שחוויתם ומתוך העוצמה תוכלו לקבוע מטרות חדשות. הרגע שתזכו להצלחה הוא על ידי הכוונת האנרגיות שלכם לערוך שינויים ב”אני הפנימי שלכם”.

רישום מטרות ומשימות.

בזמן שרושמים את המטרות לשנה החדשה, זהו הזמן לבחון מהם הכישורים הקיימים ולאלו כישורים נוספים נידרש כדי להשיג מטרות אלו: תכנית לשיפור והעצמה אישית, שינוי גישה  ותכנית פעולה, מה אתם מוכנים להשקיע יותר על מנת להגיע למטרות, במהלך השנה שבפתח.

רישום המשימות מהווה גם “התחייבות אישית” שתסייע להשיג את המטרות שהצבנו וכך, בכל פעם עם ביצוע משימה, תוכלו לבחון  את היכולות והערכים העכשוויים, תתחילו ללכת בדרך שתוביל אתכם להגשים את חלומותיכם.

אלפי משפחות בארץ ובעולם השיגו את המטרות ואף יותר מזה, ע”י השלמת הכנסה בהתחלה, שהפכה להיות ההכנסה העיקרית, תוך עבודה מהבית, בזמן הנוח לכם ובשעות גמישות.

איך נשמע לך המשפט: “אני מעדיף לקבל אחוז אחד מהמאמצים של מאה אנשים מאשר לקבל מאה אחוזים מהמאמצים שלי”,

אמר פול גייטי מיליארדר-איל הנפט.

אני רוצה לאתגר כל אחד ואחת מכם להתמקד באמת בשיתוף היתרונות של ההזדמנות המדהימה של חברת FOREVER עם אלה שאולי מחפשים הזדמנות לעשות משהו חדש. יחד נוכל להמשיך במומנטום אדיר, שצברתי במהלך העשורים האחרונים ולהפוך את העתיד של כולנו לחזק ומצליח יותר מתמיד.

אני כאן בשבילכם, להראות את הדרך להשגת המטרות שלכם.

התקשרו לתאום פגישת יעוץ: 050-8589975

או שלחו הודעה בווצאפ

מלאו פרטים כאן

 

 

דילוג לתוכן