אנטיביוטיקה טבעית-פרופוליס
אנטיביוטיקה טבעית-פרופוליס

אנטיביוטיקה טבעית-פרופוליס

בשנת 1928 התגלתה לראשונה האנטיביוטיקה ע”י אלכסנדר פלמינג, בכוחה של פטריית העובש “פניציליום” כחומר אנטי נגיפי– כך נולד הפניצילין. זאת היתה פריצת דרך בריפוי מחלות והשמדת חיידקים. תעשיית התרפות פתחה סוגים שונים של אנטיביוטיקה, אשר מהווה פתרון יעיל נגד מחלות דלקתיות ויחד עם זאת, האנטיביוטיקה המודרנית – גורמת גם צרות באותה המידה כמו התועלת שהיא אמורה להביא. השימוש המוגבר באנטיביוטיקה גרם ליצירה של “חיידקי-על” שעמידים בפני כל מיני סוגים של אנטיביוטיקה חזקה, שיש להן תופעות הלוואי רבות.

קיימים בטבע חומרים יעילים ביותר עם תכונות אנטי-חיידקיות ואנטי-נגיפיות, אנטיביוטיקה טבעית. אין צורך לחפש רחוק מדי ולגלות שיש בקרבתך מזונות וצמחי מרפא המסוגלים להגן על הגוף, בטוחים לשימוש, טבעיים ובעלי יכולות ריפוי : פרופוליס, שום, אכיניצאה, אורגנו ועוד.

מה זה פרופוליס ?

פרופוליס זהו תוצר מהמכוורת. הדבורים אוספות ומעבדות את השרף הדביק המופרש מהעצים ואז מרפדות את דפנות הכוורת, להגנה מפני חדירת חיידקים, מזיקים ופגעי טבע. השם פרופוליס נובע מהמילים היווניות : פרו פוליס, המשמעות “לפני העיר”. בהיסטוריה העתיקה השתמשו רבות בפרופוליס, אנטיביוטיקה טבעית : האשורים השתמשו לריפוי פצעים, היוונים השתמשו בטיפול במורסות, המצרים העתיקים השתמשו בו כחלק מהחומרים לשימור המומיות.

מה מכיל הפרופוליס? – אנטיביוטיקה טבעית.

הפרופוליס עשיר במיוחד בפלבנואידים – חומרים פעילים טבעיים מהצומח, הנמצאים בסוגי ירקות ופירות. הפלבנואידים מחזקים את המערכת החיסונית של הגוף, על ידי מנגנוני ההתרעה, במטרה להשאיר את הגוף בריא.

הפלבנואידים פועלים גם כ”לוחמים ברדיקלים חופשיים” – הם אטומי חמצן היכולים להיווצר בתהליכים נורמליים בגוף, אבל גם בעקבות קרינה אולטרה סגולית, עישון או מתח נפשי. הרדיקלים החופשיים עלולים להזיק מאוד לתאי הגוף. הם גם בין האחראים לתהליכים דלקתיים רבים בגוף ולתהליך ההזדקנות. הפלבנואידים מגנים על התאים מהתקפות הרדיקלים החופשיים.

אנטיביוטיקה טבעית-הפרופוליס מכיל ויטמינים, גם ויטמין K. עשיר במינרלים וביסודות קורט חשובים, כמו מגנזיום, קלציום, סיליציום, אבץ וברזל. הפרופוליס הינו החומר האנטיביוטי הטבעי היעיל ביותר, תכונותיו האנטי בקטריאליות, אנטי וירליות ואנטי טפיליות יעילות להגן על הגוף ולהתמודד עם בעיות. קיים חיידק אלים MRSA, שיש לו עמידות נרחבת כנגד אנטיביוטיקה, אך רגיש מאד לפרופוליס.

אנטיביוטיקה טבעית-בי פרופוליס יעיל:

  1. הצטננות, זיהומים שפעתיים, מחלות דרכי הנשימה ודלקות גרון ואוזן
  2. מחלות עור, פצעים וכוויות
  3. מחלות חניכיים ועששת

לסיכום:

אנטיביוטיקה טבעית-פרופוליס יילחם בחיידקים, יחטא, יחזק את המערכת החיסונית, וירחיק את המחלה מהגוף.

עם שילוב הפרופוליס במוצרי אלוורה, מתקבל מוצר אפקטיבי ביותר: ג’ל לצחצוח שיניים, קרם אלו פרופוליס.

בכל טבליה 500 מ”ג פרופוליס נקי

באריזה: 60 טבליות

להזמנה באתר מאובטח לחצו כאן

להצטרפות למועדון לקוח מועדף לחצו  כאן

*** המוצר המוצג אינו תחליף לטיפול רפואי ואין בשימוש בו בגדר המלצה להפסיק טיפול רפואי קיים או לשנותו. אין למוצר זה  תכונות רפואיות או סגולות ריפוי. המוצר הינו  תוסף תזונה. יש להיוועץ עם רופא לפני נטילת תוספי תזונה: נשים בהיריון, נשים מניקות, אנשים הנוטלים תרופות מרשם וילדים.

 

2 תגובות

  1. האם ניתן לתת את הכדורים לתינוק בן 10 חודשים לטיפול בדלקת אוזניים-?
    אנטיביוטיקה רגילה לא עזרה- אפילו חזקה- במקום השלב הבא אנטיביוטיקה בעירוי?
    ואיך אפשר לתת לו לבלוע כדורים אלו?

    1. חנה שלום,

      כידע, מוצרי כוורת לא מומלץ לתת לתינוקות מתחת לגיל שנה.
      במידה וטיפול באנטיביוטיקה אינה מועילה,
      ממליצה לך לפנות לפתרונות טבעיים אחרים המותאמים לתינוקות.

      תודה על פניתך,
      מאחלת בריאות טובה לתינוקך 😊
      נעמי פסטרנק

דילוג לתוכן