בטחון כלכלי!
בטחון כלכלי בעתיד

בטחון כלכלי בעתיד!

כיום, העולם משתנה במהירות, ומה שהיה בטוח בעבר מתגלה היום כחוסר ודאות. רוב האנשים שעובדים בתור שכירים ו/או עצמאיים מוצאים את עצמם מתקשים להתמודד עם משבר כלכלי, משבר הקורונה.

סגירת מפעלים או מקומות עבודה, פיטורים, קיצוצים בשכר וקרנות פנסיה שנפגעות הם תהליכים שמאפיינים את המצב הכלכלי הנוכחי. זו אינה תקופת המיתון הראשונה וגם לא האחרונה…  ההיסטוריה מראה לנו שכמעט בכל עשור אנו חווים תקופה של מיתון. למרות שבכל מקום מדברים על החשיבות של ביטחון כלכלי, רוב האנשים אינם יודעים מה הם צריכים לעשות כדי ליצור עתיד בטוח יותר עבורם ומהן האפשרויות הקיימות. וגם אם יודעים, נדרשת השקעה כספית גדולה לענין.

בטחון כלכלי!

לבני אדם יש צורך ביציבות, שתעניק בטחון כלכלי, אך חוששים לעשות שינויים גדולים בחיים וזה מובן מאליו, במיוחד בזמן משבר.

הפתרונות שקיימים הם:

  1. ייסוד עסק חדש או רכישתו, תוך השקעות כספיות משמעותיות שלא תמיד בנמצא (בהנחה שקיים הידע להפעלת העסק)
  2. השקעת כסף בשוק ההון (סיכונים רבים)
  3. מציאת עבודה נוספת שתעזור להכניס עוד כסף לבנק או כדי “לגמור את החודש”.

אך היום, כאשר קשה למצוא עבודה, עסקים נסגרים בכל יום ובמדינות אחרות אפילו בנקים מבקשים עזרה…כל אלו גורמים לפחד עוד יותר, ורוב האנשים מקווים שהממשלה תצליח לתקן את הכלכלה.

קיימת אפשרות אחרת! דרך שמאפשרת לכל אחד ליצור לעצמו ביטחון כלכלי, ללא סיכון וללא השקעה גדולה של כסף, להבדיל מהשקעה גדולה בעסק חדש או בשוק ההון. אתם רוצים ליצור עתיד בטוח בתקופה של חוסר ודאות? שיווק רשתי יכול להיות הפתרון שחיפשתם! גם בזמן המשבר העולמי הגדול בשנת 2008, כשמסודות גדולים נפלו, תחום השיווק הרשתי היה בצמיחה ענפה.

שיטת השיווק המכונה “שיווק רשתי” נוסדה לפני כ- 60 שנים וכיום עובדים בה מעל 70 מיליון אנשים ברחבי העולם.

השיווק הרשתי מאפשר לכל אדם להתחיל לבנות לעצמו הכנסה יציבה שהולכת וגדלה עם השנים, ואינה מושפעת מהעליות והירידות של הכלכלה העולמית, מייצרים בטחון כלכלי.

כל מה שנדרש כדי להתחיל: שינוי גישה !

כל אדם מעל גיל 18, בכל שלב בחייו, יכול להיכנס לתחום ולהתחיל לבנות לעצמו תזרים הכנסה נוסף. אין צורך בהשכלה קודמת, תואר או ניסיון. כן נדרש רצון ומחויבות לעשיה, כדי להגיע לתוצאה רצויה.

בימים אלה, תחום זה מושך אליו אנשים מכול קצוות המשק הישראלי; החל מאימהות שרוצות להרוויח כסף תוך כדי גידול הילדים, סטודנטים שמתקשים למצוא עבודה ומחפשים גמישות ועד מנהלים בכירים, ראשי מחלקות ועובדי מדינה שהקריבו את המשפחה למען הקריירה, והיום הם רוצים שינוי בחיים ומחפשים דרך טובה ויעילה.

כולם יכולים להגשים חלום בעזרת שיווק רשתי! בין אם מדובר בליצור הכנסה נוספת או ליצור הכנסה  יותר גדולה, ליהנות מהיתרונות של זמן פנוי, לעזור לזולת או לבלות זמן איכות עם המשפחה.

אך הדבר העיקרי שרוב האנשים מוצאים בשיווק רשתי הוא – בטחון כלכלי.

להבדיל מחברות אחרות במגוון עיסוקים, רוב חברות השיווק הרשתי אינן מושפעות מהכלכלה העולמית. דוגמה לכך נוכל לראות בחברת Forever, שכבר משנת 1978 חווה רק צמיחה כלכלית.

בשנת 2008, בשיא המשבר העולמי, סה”כ המכירות של החברה צמחו ביותר מ- 20% ובישראל הצמיחה הייתה גבוהה יותר מ 5% באותה שנה!

נתון זה מהווה את הסיבה העיקרית לכך שיותר ויותר אנשים בוחרים לעסוק בשיווק רשתי, במקום להשקיע כספים בעסק חדש או להחליף זמן יקר בכסף מועט מעבודה נוספת.

כיום, תחום השיווק הרשתי וההזדמנות שחברת Forever מציגה, הם מהאפשרויות הבודדות שמציעות לכל אדם שנמצא בכל מצב כלכלי שהוא, לבנות לעצמו ביטחון, יציבות ואפיק הכנסה שיגדל לאורך השנים, ללא כל סיכון כלכלי!

גם  אני הרגשתי כך, לפני כ-20 שנה, כאשר משרד האדריכלים, שעבדתי אז, נסגר בעקבות משבר הבניה. אחרי זה, כשחיפשתי מקום עבודה אחר בתחום שהכרתי כל כך טוב, ניסיון של 30 שנה, נאמר לי ש”הינני מבוגרת מדי!” וכל הדלתות נסגרו בפני.

עדיין האמתי שלעבוד כשכירה במקום מסודר, יעניק לי בטחון כלכלי ותעסוקתי.

רכשתי השכלה בתחום הנטורופתיה, ועבדתי כיועצת טבע בחנות…הרגשתי מתוסכלת…

אחרי זה, מצאתי עבודה בחנות לממכר רהיטים, כיועצת עיצוב (תחום קרוב לעיסוק הקודם) ומהר מאד הבנתי, שבעלי החנות נהנים מרווחים גדולים…ואני מקבלת איזה שכר מינימום ☹

במקביל, הכרתי את המוצרים של חברת FOREVER , מאד אהבתי אותם ושיתפתי את חוויתי עם אנשים מקורבים…הם סיפרו הלאה והלאה.

כך התחלתי לבנות רשת של שותפים עסקיים, שפעלו באותה הדרך…החברה מתגמלת על העשיה, המשוואה זמן=כסף, אינה קיימת, כי נוצר שכפול זמן עבודה. היום, יש לי בטחון כלכלי בעתיד!

אני מודה כל יום על הדרך שבחרתי, מאמינה כי הנתינה מובילה להצלחה!

קבלו 7 סיבות לפתוח עסק של שיווק רשתי

  1. עלות השקעה נמוכה: אין סיכון כלכלי
  2. מרוויחים מהעבודה של הצוות, ללא “הבוס על הראש”, מבלי להעסיק עובדים
  3. אפשרות לבנות ביטחון כלכלי ואפילו עושר
  4. עסק שמאפשר יציבות כלכלית בזמן מיתון
  5. אי אפשר לפטר אתכם (כשעובדים על פי נוהלי החברה)
  6. עבודה בשעות גמישות, בהתאמה אישית. בנו ביטחון כלכלי בקצב שלכם!
  7. אין צורך בידע קודם או ניסיון. לומדים את השיטה תוך כדי בניית העסק

 

 

דילוג לתוכן