ג’ל אלוורה Aloe MSM Gel – MSM

ג‘ל אלוורה ‮ MSM”‬, מוצר למריחה משלים לכל המוצרים שמרגיעים שרירים תפוסים או מפרקים כואבים, כוללת את‮ ”‬פוראור פרידום“  ו“אלו היט“. יחדיו יוצרים “משולש זהב, כי מקלים על הסבל בזכות תכונותיהם המאלחשות והאנטי דלקתיות. ”‬פוראור פרידום“, מספק בנוסף הגנה חיובית למפרקים.

MSM הינו מקור טבעי של גופרית אורגנית‮ – רכיב מפתח ברקמות חיבור ומפרקים. הוא מצוי בכל תא בגוף. בנוסף, בעל תכונות מאלחשות ואנטי דלקתיות. המרכיב‮ העיקרי במוצר זה הוא ג‘ל אלוורה מיוצב ביחד עם MSM‮ ‬ותמציות צמחיות כגון מיצויי אדר, רוזמרין ועוד. ג‘ל טהור, בלתי מכתים, אפשר למרוח בנדיבות ישירות על העור, מעל המפרק או השריר‮ הכואבים, ומוחדר באמצעות עיסוי. הליגנין, מרכיב של הג‘ל המיוצב, מספק למוצר את היכולת לחדור עמוק תוך העור כשהוא נושא איתו את ה-MSM‬‮ לתוך הרקמות הכואבות. MSM‮ מופק מקליפת עץ הערבה הבוכיה. מזה שנים רבות משתמשים בו גם לטיפול בנקעים ושברים אצל סוסים. בטוח לשימוש, ומידת הרעילות שלו הושוותה לזו של מים, כך שאין צורך לדאוג כשמשתמשים בו בבליעה‮ ‬ב“פוראור פרידום“ (קיימים בשוק כדורי MSM לבליעה). לעיתים, מומלץ לשלב עם “אלו היט לושן”ערכה למפרקים

ג’ל יעיל ביותר העומד לרשותם של אנשים הסובלים מאוסטיאוארטריטיס, הפרעות ראומטיות, כולל הפרעות ברקמות רכות, ראומטיזם, פיברומיאלגיה וכן פציעות ספורט. מוצר זה‮ יקל על הכאב והנוקשות ויחזיר את הניידות.

ג'ל אלוורה MSM
ג’ל אלוורה MSM

שימוש מומלץלמרוח בנדיבות על המקום הכואב ולחזור על הפעולה לפי הצורך. אם הג‘ל חדר לעין, יש לשטוף אותה בהרבה מים.

מכיל: 118 מ“ל

לחצו לקניה באתר מאובטח

למעבר לקניה, לחצו על SHOP, בחירת קטגוריה Skin Care

 

 

דילוג לתוכן