ג’ל למראה זוהר מסדרת סוניה
ג’ל למראה זוהר מסדרת סוניה – Sonya Illuminating Gel

ג’ל למראה זוהר מסדרת סוניה – Sonya Illuminating Gel

עם ג’ל למראה זוהר מסדרת סוניה – Sonya Illuminating Gel האירו את עור הפנים  למראה זוהר, כדי לעזור להחזיר לו את הבוהק הטבעי. פפטידים עטופים בתוך הג’ל הנספג במהירות, עוזרים להעביר את טכנולוגייה החדישה ביותר כדי להפוך את המראה הכללי של העור לאחיד יותר.
שורש ליקוריץ ותערובת ייחודית של אצות ירוקות וחומות ידועים ביכולתם לעזור לגוון עור אחיד ולטשטש את מראה כתמי הגיל. לתערובת אצות זו מצורפים ליפוזומים, המוודאים שיתרונות הג’ל מועברים לעור שלכם בדיוק במקומות שצריכים אותם. בנוסף משתמשים גם בתמצית פרח התלתן האדום כדי לעזור בהפחתת הופעת נקבוביות גדולות.
סיבה נוספת לייחודיות המוצר היא האוסף של חמישה צמחים אסייתיים: שורש סקוטלריה בייקלנסיס, שורש גליצרהיזה גלברה, שורש גליצרהיזה גלברה, פרח ארטמיסיה קפילריס ופרי הזיזיפוס חוחובה. צמחים אוריינטליים אלה ידועים ביכולתם לאזן ולהבהיר את גוון העור הכללי.
העור המשופר שלכם יקרין מרקם רך וחלק ויפלוט זוהר בריא עם תוצאות מעוררות קנאה.
שלטו בשמנוניות והעניקו לחות למקומות בהם עורכם זקוק לה ביותר עם מערכת טיפוח העור היומית של סוניה (Sonya™ daily skincare system).

ההמלצה שלכם על המוצר תהיה פשוט קורנת, לאחר שתראו איך הג’ל למראה זוהר מסדרת סוניה – Sonya Illuminating Gel מעניק לעורכם זוהר טבעי, מראה עור צעיר יותר, קורן ומאיר.

רכיבים:

ג׳ל אלו ורה מיוצב*, מים, פרופנדיול, קפריליל מתיקון, ניאצינמיד, קטאריל אוליבאט, קו-פולימר נתרן אקרילטס, בוטילן גליקול, סורביטן אליבאט, לציטין, איזופנטילדיול, תמצית פרח תלתן (Trifolium Pratense), תמצית שורש סקוטלריה בייקלנסיס, תמצית שורש ליקוריץ, גליצרהיזה גלברה, תמצית שורש מורוס אלבה, תמצית פרח ארטמיסיה קפילריס, תמצית פרי זיזיפוס חוחובה, 1,2 הקסנדיול, חומצה קפרילהידרוקסמית, קפריליל גליקול, אתילהקסיגליצרין, לציטין שעבר הידרוגנציה, נתרן אולאט, אוליגופפטיד-68, דיסודיום EDTA, סורביטן לאוראט, הידרוהקסיתילצלולוז, אצטיל דיפפטיד-1 צטיל אסטר, שמן דיקרטריה רוטונדה, שמן רוטנרה למלוסה, נתרן אסקורבאט, חומצה פיטית.

מכיל:

28.3 מ”ל

מק”ט : #606

לחצו לקניה באתר מאובטח

למעבר לקניה,לחצו על SHOP, בחירת קטגוריה Facial Skin Care

שימוש מומלץ:

יש לנקות ביסודיות בבוקר. לאחר הניקוי עור הפנים,יש לעסות כמות קטנה על כל הפנים עבור זוהר בוהק. לתוצאות הטובות ביותר, כדאי להשתמש יחד עם ג’ל ניקוי מרענן, מסיכת ג’ל וג’ל לחות מרגיע מסדרת סוניה . יש להשתמש לפחות פעמיים או שלוש בשבוע לקבלת התוצאות האופטימליות.

 

 

דילוג לתוכן