חוות דעת על טבליות בי פרופוליס
חוות דעת על טבליות בי פרופוליס

חוות דעת על טבליות בי פרופוליס

23/01/2022    19:50 אירינה דלח

על השירות על נהדר של נעמי מדברים הרבה – והכל נכון. ופחות זוכרים לשבח את המוצרים הקסומים של פוראור.

אז נא הכירו: בי פרופוליס. אלו טבליות פלא של פרופוליס אמיתי, שעושה פלאים למערכת החיסון. הבת “הקטנה” (כבר בת 17 וחצי שתחיה!) הייתה נדבקת בכל ווירוס שערב לידה. שנים שהיא סבלה ובילה את רוב החורף במיטה. ואז הכרתי את נעמי, ואת המוצרים הנפלאים של פוראוור, ואז התייעצתי איתה: הבת שלי ככה וככה, מה את אומרת: יש לך איך לעזור לה? וכך הגענו ל-בי פרופוליס.

מאז שנתיים, הבת שלי לא חולה יותר ולא מפסידה יותר ב”ס. וזו רק ההתחלה! בקיץ שעבר, שהתכוננו לניתוח גם ארוך-זמן, היא בעצמה ביקשה לקחת פרופוליס כהכנה. בשיקום, היא כמה מהמיטה לבד והתחילה לאכול בלי הקאות למחרת הניתוח, הפסיקה מורפיום אחרי יומיים, והדימום נפסק אחרי 4 ימים. המנתח התפלא כל הזמן כמה שחתך נירפא מהר ויפה והתעקש שזה בגלל גנים טובים (“את בטח וונדר וומן!”) ולא בגלל הפרופוליס שכולם ראו אותה לוקחת.

השנה, הגדולה חלתה בטונסיליטיס, שרופאה איבחנה בחוסר איכפתיות כדלקת גרון ונתנה אנטיביוטיקה לא מתאימה. וכך במשך 3 שבועות הבת שלי סובלת והרופא ממציא אבחון אחר לא נכון ונותנת לה טיפול אחר יותר מזיק מעוזר. כך הגענו לרופא אף-אוזן-גרון שלי, והוא אבחן (אחרי שביצענו בדיקות דם וכאלה) טונסיליטיס לא מטופל על רקע מונונוקלאוזיס ורשם לה אנטיביוטיקה הכי חזקה שיש. וגם ביקש בנימה מצטערת ועגומה נחזור אחרי 3 ימים לראות אם הטיפול מספיק טוב או שהיא תצטרך אישפוז. נתנו לה את האנטיביוטיקה, ובנוסף גם את הפרופוליס. אחרי 3 ימים, הרופא נדהם: איך יכול להיות שהאנטיביוטיקה הצליחה כל כך טוב?! איך זה שהחום נעלם לגמרי במקום רק להתחלש?! סיפרתי לו כמובן על פרופוליס, אבל הוא התעקש שבטח המצב לא היה כזה חמור והבדיקות לא שקפו דברים נאמנה!

ואז, סיפרתי לאחותי. אומנם הם מתחסנים שפעת כל שנה, הם גם חולים כל החורף כל שנה. גיסי (בעלה) ואחייני (בנה הגדול) מבריאי קורונה. ופתאום גיסי התחיל לסבול מאבצסים מתחת לעור (כמו חצ’קונים גדולים מוסתרים) באזור המצח והקרקפת. סיפרתי לה על הפרופוליס, התייעצו ביניהם (אחותי ובעלה), התייעצו עם נעמי והופה! התחיל לקחת פרופוליס. אחרי שבוע כבר לא היה לו שום אבצס. ואתמול, אחרי 3 שבועות של פרופוליס, אחותי סיפרה לי שגם היא תתחיל לקחת בי פרופוליס: “כי נמאס לי כל הזמן להידבק מהילדים! להם יש רק נזלת ואני מבלה ימים עם חום וכאבי ראש במיטה”

הגעתם לנעמי? אל תמתינו שנים לסבול ולהתמודד עם רפואה מערבית פגומה:

תתחילו פרופוליס עכשיו!

לחצו לקניה באתר מאובטח

למעבר לקניה, לחצו על חנות, בחירת קטגוריה מוצרי מכוורת Bee Products

*** המוצר המוצג אינו תחליף לטיפול רפואי ואין בשימוש בהם בגדר המלצה להפסיק טיפול רפואי קיים או לשנותו. אין למוצר זה  תכונות רפואיות או סגולות ריפוי. המוצר הינו  תוסף תזונה. יש להיוועץ עם רופא לפני נטילת תוספי תזונה: נשים בהיריון, נשים מניקות, אנשים הנוטלים תרופות מרשם וילדים.

 

 

דילוג לתוכן