חותמת "הארנב" - לא נוסה על בעלי חיים
חותמת “הארנב” – לא נוסה על בעלי חיים
חותמת “הארנב” – לא נוסה על בעלי חיים

חברת Forever בוחנת את התנהלותה ללא הפסקה, במטרה לשפר את הפעולות שלה. החברה עושה זאת משום שמאמינה שזה הדבר הנכון לעשות, למען איכות הסביבה!

מוצרי Forever עוברים תהליך שמתחיל עם גידול צמחי האלוורה, הצומחים במטעים עצומים הממוקמים ברפובליקה הדומיניקנית (מטע האלו ורה הגדול ביותר בעולם) ובטקסס, ארה”ב.

בבעלות החברה מעל 26,000 דונמים של גידולי צמח אלוורה ! ללא הרף עושים כמיטב היכולת, כדי להבטיח שתהיה תנובה גבוהה והתייחסות מירבית לסביבה.

לאחרונה, הוחלפה גם מערכת ההשקיה, למערכת טפטפות לשימוש מקומי עבור כל צמחי האלוורה, על מנת למצמצם את כמות צריכת המים (המים משמשים מקור טבעי חשוב).

כל עלה מעלי האלוורה נקטפים בידיים, כך שכל עלה זוכה לטיפול מסור וטוב. העלים עוברים תהליך עיבוד תוך שעות ספורות מרגע קטיפתם– דבר המבטיח לקבל נטו ג’ל אלוורה טרי, ללא כל פגע, יחד עם כל התכונות הטבעיות הנפלאות של הצמח.

מידי יום, מעבדים יותר מ-85,000 ק”ג , כאשר כמעט 30,000 מתוך 85,000 הק”ג הללו היו יכולים להיחשב לפסולת – הקליפה. לאחר הוצאת הג’ל הפנימי ולא משתמשים בה לייצור המוצרים. אולם במקום להשליך את הקליפה, טוחנים אותה ומחזירים אותה לאדמה, כדשן טבעי.

החברה אינה עושה שימוש בדשנים כימיים לצמחי האלוורה. כמו כן, אינה עושה שימוש בחומרי ההדברה המקובלים במטעים רבים. המטע המשמש בית עבור יותר מ-30 מיליון צמחי אלוורה.

מערכת “הבקרה” הטובה ביותר מפני מזיקים, מגיעה בצורה של “עזי האלוורה”, שהתפרסמו בכל העולם:

עדרי העזים שלנו אוכלים את כל העשבים השוטים, מה שמאפשר לגדל יבול נפלא, מבלי להתפשר על הבריאות של צמחי האלוורה.

מאז ומתמיד החברה התנגדה לביצוע ניסויים על בעלי חיים.

אתם יכולים להיות בטוחים שאף אחד מהמוצרים שלנו  לא נוסה על בעלי חיים, בכל שלב בתהליכי הייצור ואין אנו משתפים פעולה עם שום מעבדה המבצעת ניסויים בבעלי חיים.

חברת Forever קיבלה את חותמת “הארנב” – לא נוסה על בעלי חיים, עובדה שעמדה בקריטריונים הקפדניים ביותר של תקן איגוד Leaping Bunny בזכות אהדתה לבעלי חיים. (עקב הנחייה של משרד הבריאות הישראלי, בארץ חותמת “הארנב” אינה מופיע על מוצרי הקוסמטיקה).

הידעתם ?

שדות האלוורה נשתלים מבלי לפגוע אפילו בעץ אחד ?

20 צמחי אלו ורה מסוגלים להמיר את אותה כמות של פחמן דו חמצני לחמצן כמו עץ בודד. למעשה, שדות האלוורה העצומים של Forever מטהרים בכל שנה כמות אדירה של co2 מעל פני כדור-הארץ.

חברת Forever  מתחשבת גם בבריאות ואיכות חייהם של בעלי החיים !
ידידותיים לבעלי חיים
ידידותיים לבעלי חיים

לדוגמא:

הנוסחה הוטרינרית – תרסיס להתזה, אידאלי להרגעת גירויים וניקוי העור לפני חבישה.

ע”י ריסוס פרוות חיית-המחמד לאחר הרחצה, השיער יקבל ברק וריכוך השיער.

ע”י ריסוס רגליהם של בעלי החיים לאחר פעילות גופנית נמרצת, תהיה תחושת הקלה והרגעה.

בנוסף, אפשר להשתמש ג׳ל אלוורה למריחה –היכול להרגיע אזורים מצולקים ומגורים.

פוראור ברייט – הג׳ל לצחצוח שיניים – גם לחיית המחמד מגיע שיניים נקיות ונשימה רעננה.

ג׳ל אלוורה לשתיה –  המשקה הטבעי המושלם, הינו תוסף תזונה לכל החיות. נספג בקלות במזון.

 

 

דילוג לתוכן