טיפוח העור לפני ואחרי החשיפה לשמש.
טיפוח העור לפני ואחרי החשיפה לשמש.

טיפוח העור לפני ואחרי החשיפה לשמש.

לשמש הישראלית יתרונות רבים! אור השמש, לדוגמא, משפיע על רמות הסרוטונין, שאחראי בין השאר על שיפור מצב הרוח שלנו ובנוסף, לאור השמש יש תפקיד חשוב בייצור ויטמין D בגופנו. אך אין זה סוד שחשיפה ממושכת לשמש יכולה להזיק לעור. כמובן מומלץ לטפח לפני החשיפה לשמש וגם אחרי החשיפה.

קרינת השמש היא הכרחית לקיום חיים על כדור הארץ (צמחים, כל בעלי החיים, בני אדם) היא מהווה גם סכנה לאדם. המרכיבים המסוכנים העיקריים בה הם קרינת גמא וקרינה אולטרה-סגולה, שתיהן סוגים של קרינה מייננת שגורמת לפירוק מולקולות בגוף האדם ולסכנה של סרטן.

סוגי קרינה עיקריים:

קרינה UVA – קרינה על סגולה A – קרני שמש באורכי גל של 400-320 ננומטר. קרניים אלו חודרות עמוק יותר לעור מקרני ה-UVB, והן האחראיות העיקריות לקמטים ולהזדקנות מוקדמת של העור.

קרינה UVB – קרינה על סגולה B – קרני שמש קצרות באורכי גל של 320-290 ננומטר. הן בעלות יכולת רבה יותר לגרום כוויות מאשר קרינת UVA. קרניים אלה נחשבות לגורם העיקרי להתפתחות סרטן עור מסוג תאי בסיס ותאי קשקש. הן גם נחשבות כבעלות השפעה משמעותית בגרימת מלנומה – סרטן העור הממאיר ביותר.

הקרינה על סגולה מהווה את המרכיב המזיק יותר, כי הכמות גדולה, במיוחד בשעות הצהריים שבהן הבליעה האטמוספירית מעטה. עם זאת, יכולת החדירה של הקרינה נמוכה והיא בעיקר פוגעת בשכבות החיצוניות של העור ובעיניים. הסכנה העיקרית היא סרטן העור וקטרקט. תכשירי הגנה ומשקפי שמש מספקים הגנה נאותה.

אז מה לעשות ?

הנה כמה טיפים ולינקים שימושיים שיסייעו לטיפוח העור לפני ואחרי החשיפה לשמש (מגיל 0 עד 120!):

  1. תשתמשו בקרם הגנה אלו סאן סקרין ALOE SUNSCREEN – 30-SPF

✅נגד קרני UVA ו-UVB

✅ תחמוצת אבץ טבעית מבטיחה הגנה גבוהה

✅ מרגיע, מעניק לחות ומגן

✅ לא משאיר עור שמן או טעון

✅ חסין במים למשך 80 דקות

לחצו למידע:

  1. שתו הרבה מים, לפחות 8 כוסות ביום.
  2. לאחר חשיפה ממושכת לשמש (אחרי בילוי בים או בבריכה), בחרו את המוצר, שיוסיף לחות.

* רססו אלו-פירסט ALOE FIRST – מספר ריסוסים קצרים מביאים להקלה מהירה!

* מרחו את ג’ל האלוורה המיוצב, פעיל והידוע של FOREVER

  1. השלימו את הלחות שעורכם איבד בעזרת תחליב לחות ALOE MOISTURIZING LOTION, המכיל קולגן ואלסטין, על עור הפנים והגוף.
  2. על עור הפנים, טפטפו ומרחו אלפא E פקטור עם ויטמין E- ויטמין E ידוע כאנטי אייג’ינג וכמסייע לעור להחלים מהר יותר במצבים דלקתיים.
  3. הימנעו משימוש בסבון מבושם. הסבון הנוזלי המבוסס על אלוורה, מעשיר את העור בלחות ותחושה נעימה של הרגעה.
  4. ולסיום, אחרי שבוע מלא בעשיה, העניקו לעצמכם 20 דקות של שלווה…הישענו לאחור, פנקו והירגעו את עצמכם ותנו למסכת האלו ביו צלולוז המספקת לחות עמוקה וארוכת טווח לעור הפנים.

קיץ נעים ומלא הנאות 😊

 

 

דילוג לתוכן