כיצד לפתוח את העסק שלך עם 20 לקוחות שתייני ג'ל אלוורה
כיצד לפתוח את העסק שלך עם 20 לקוחות שתייני ג’ל אלוורה

כיצד לפתוח את העסק שלך עם 20 לקוחות שתייני ג’ל אלוורה

ודאי שמעת שאלוורה הוא נשמת אפה של  FOREVER- וזה יהיה נכון. אלוורה ברבדנסיס מילר הוא אחד ממיני האלוורה היחידים כ- 400 הידועים ביכולותיו המרגיעות ובערך התזונתי, והוא המרכיב העיקרי ברבים ממוצרינו. לא יותר מאשר ג’לים אלוורה.

ג’ל אלוורה מהחלק פנימי המכיל 99.7% ג’ל, לכן  Forever Aloe Vera Gel המקורי שלנו הוא אחד המוצרים הפופולאריים ביותר שלנו. יחד עם Forever Aloe Berry Nectar ו- Forever Aloe Peaches – גרסאות בטעם הג’ל המקורי. Forever Freedom  גם פופולרי להפליא, עם כל היתרונות של הג’ל הפשוט, אך עם תוספת גלוקוזאמין, כונדרויטין ו- MSM לאלה שתמיד נמצאים בתנועה. כאשר אלוורה נהדרת לעור, למערכת החיסונית ולסיוע עיכול אידיאלי, כמו גם שהג’לים שלנו הם מקור עשיר לוויטמין C, קל לראות איך בקבוק צהוב אחד קטן הפך למצרך כזה של עסקים רבים של Forever ברחבי העולם.

כשאנשים מתחילים את העסק שלהם עם Forever, הם לפעמים המומים מכמות המוצרים המדהימה שיש למכירה. אף על פי שאף פעם לא אנו מגבילים את מה שאדם יכול או לא יכול למכור, ואנשים רבים מוכרים בהצלחה את תוכניות התוספים, טיפוח העור וניהול המשקל שלנו, אנו ממליצים לאנשים לעיתים קרובות להתחיל את עסקיהם עם בסיס של 20 לקוחות שתייני ג’ל אלוורה – הנה הסיבות:

שתיית הג’לים היא דבר יומיומי

למרות שרבים מהמוצרים שלנו מיועדים לשימוש יומיומי או קבוע, הם נמשכים לעתים יותר מחודש, מה שאומר שההזדמנות למכירות חוזרות היא פחות שכיחה. עם זאת, על מנת שלקוחותיך יפיקו את המרב מג’ל אלוורה שלהם , עליהם לשאוף לשתות לפחות 60 מ”ל מדי יום. לכן, אם יש לך בסיס מוצק של שתייני ג’ל, תמיד תגלה שיש לך זרם הכנסות קבוע.

הלקוחות שלך יבחינו ביתרונות

זכור כי אלוורה עוזר לתמוך בבריאות העור ובתפקוד המערכת החיסונית, ולג’לים שלנו הוסיפו ויטמין C; נוגד חמצון מעולה התורם להגנה על תאים מפני מתח חמצוני. יש הרבה יתרונות ארוזים בג’לים אלוורה , כך שאם הלקוחות שלך שותים את 60 מ”ל שלהם ביום ומפקחים על הרגשתם במהלך חודש עד שלושה חודשים, הם ככל הנראה יתחילו להבחין בהבדל באופן שהם נראים ומרגישים.

ערכי CC

בקבוק ליטר אחד של ג’ל אלוורה Forever Aloe Vera Gel שווה ל -0.101 CC. בהנחה שכל לקוח שותה ג’ל צורך 60 מ”ל ג’ל ליום, הם יצטרכו מינימום 2 בקבוקי ג’ל – או שווי של 0.202 CC – לחודש. לכן, יצירת 20 לקוחות השותים על בסיס חודשי, שווה ל- 4.04 CC לחודש – קצת מעל היעד שלך ל- 4CC לפני שבכלל התחלת למכור מוצרים אחרים בכלל. דרך מצוינת להתחיל!

בקבוק ליטר אחד של ג’ל אלוורה Forever Freedom  שווה ל-0.138 cc, כך ששתיית 2 בקבוקים בחודש ללקוח, מעניק לך 0.276 cc, כך ש-15 לקוחות השותים את המשקה, שווה ל-4.14 cc כל חודש.

אז איך את.ה מקים.ה את בסיס הלקוחות שלך?

התחל בכך שאת/ה עצמך שגריר/ה של המוצרים. תמיד יש לך בקבוק משקה במקרר. קחו איתכם לעבודה, לחדר כושר, לטיול  וצרכו אותם שם. נשאו אתכם את הבקבוק וכשאנשים מעירים/שואלים על הבקבוק ושואלים מה אתם שותים היו מוכנים להסביר את היתרונות הרבים של אלוורה!

אפשר גם להגיע ליותר אנשים על ידי קיום השקות מוצרים. השקות מוצרים הן דרך נהדרת להפגיש אנשים, להתחיל לרשת ולבסס את הידע שלך סביב הג’לים. זהו זמן אידיאלי לדבר על אלוורה כצמח, על התהליך האספטי המדהים שלנו ועל היתרונות הרבים של ג’ל אלוורה, כמו גם על הצגת טעמי הג’לים השונים והיתרונות של כל אחד מהם. נסה לשאוף להשיג לפחות שלושה לקוחות חדשים לשתיית ג’ל בכל השקה על ידי עדות טובה בהישג יד והקפד להקשיב לצרכים ולחוויות הפוטנציאליים של כולם. יש שפע של טיפים מועילים כיצד לבצע השקת מוצרים מוצלחת במדריך הצעדים הראשונים למנהל.

לאחר ביצוע המכירה הראשונה שלכם, הקפידו לפנות ללקוח שלך כדי לוודא שהם מסתדרים עם המוצרים. במעקב הבא תוכלו להבטיח שהם מפיקים את המיטב מהג’ל, להציע להם ייעוץ נוסף או אפילו להתחיל למכור מוצרים, לספר על חוויה והתוצאה שקיבלת, כדי להראות אילו מוצרים אחרים הם עשויים לרצות לנסות בהמשך.

עכשיו הקמתם את הלקוח החוזר הראשון שלכם, תוכלו להמשיך לעשות את אותו הדבר כדי למצוא את 20 לקוחות שתייני ג’ל אלוורה.

זכרו, כל חודש הוא תמריץ לבניית העסק שלכם בארץ ובעולם.

אשמח לדעת עם איזה מוצר התחלת את העסק שלך – האם זה ג’ל אלוורה המדהים שלנו, או משהו אחר? ספרו לי…

וספרו לעולם על העסק המדהים שחברת FOREVER  מציעה, עסק ביתי ללא סיכון כלכלי!

ספרו לשותפים העסקיים שלכם, כיצד לפתוח את העסק שלך עם 20 לקוחות שתייני ג’ל אלוורה!

 

 

 

דילוג לתוכן