מה ההבדל בין פירמידה לשיווק רשתי ?
מה ההבדל בין פירמידה לשיווק רשתי ?
מה ההבדל בין פירמידה לשיווק רשתי ?

פעמים רבות, כשאני מציעה את ההזדמנות/אפשרות להצטרף למשפחת FOREVER , רב האנשים עונים : “הפירמידה הזאת…” וכלל אינם יודעים על מה מדובר.

אז, מה ההבדל בין פירמידה לשיווק רשתי ?

קבלו כמה הסברים :

פירמידה – היא מבנה הנדסי או מבנה ארגוני יציב הבנוי מרבדים רבדים.

מבחינה ארגונית, “ראש הארגון” מצומצם לאדם אחד או שניים, וככל שיורדים מטה בהיררכיה, מספר האנשים עולה. זהו מבנה יציב ויעיל. לדוגמא: הצבא, בנוי באופן כזה : יש רמטכ”ל, מתחתיו פקודים בדרגות שונות ובתחתית…חיילים רבים.

“הפירמידה” השיווקית המושמצת זאת תכנית עסקית הדורשת מכל אדם ואדם להשקיע סכומים גדולים של כסף כהשקעה ראשונית או בהוראות קבע. השקעות אלו תהיינה אך ורק לשם השקעה כספית שתעשיר את אלו שהגיעו ראשונים לתוך התכנית, או תהיה מוסווית במוצרים שערכם ינופח באופן מוגזם, והם יהיו רק כיסוי למטרה האמיתית – הנעת כספים בתוך המערכת. האפשרות היחידה להחזיר את ההשקעה היא רק על ידי רתימת אנשים אחרים ורבים לתכנית זאת. במידה ולא מצרפים אנשים נוספים או מצרפים מעטים מדי – מפסידים כל הכסף !!! התנהלות והפסד זה גרם את מה שנחשב כפירמידה המפורסמת להיות לא חוקית ! ואכן, אנשים נפלו קורבן…

תכניות כאלו של “התעשרות מהירה”, אינן מחזיקות מעמד לאורך זמן, ולאחר תקופה הן נעלמות.

שיווק רשתי – הוא שיווק מרושת (כמו כל רשת שיווק) או שיווק חברתי, מהוגן ע”י חברה הבוחרת לשווק את מוצריה באמצעות משווקים עצמאיים, לרב ללא פרסום ממומן, אלא “מפה לאוזן” (זהו הפרסום האפקטיבי ביותר), ומתאפשר לכל החפץ בכך, לשתף ולרתום עוד אנשים למען הגדלת הרשת, וכך לייצר לשפול זמן עבודה. לדוגמא: אדם שותל שתיל של עץ, העץ מתפתח עם ענפים רחבים, המניבים פירות רבים.

לאחר הצטרפות ל-FOREVER , קיימת אפשרות לשווק את המוצרים והמעונינים להרחיב את המעגל, גם לשתף עוד אנשים וכך לייצר “הכנסה שיעורית” או “הכנסה פסיבית”.

חברת FOREVER   הינה היחידה המעניקה 100% אחריות לשביעות רצון, ז”א האפשרות להחזיר את המוצרים ולקבל את הכספים בחזרה !!! וכך לא יוצאים מופסדים !

וכעת, עדיין לא הבנת מה ההבדל בין פירמידה לשיווק רשתי ?

זה בדיוק הזמן להתקשר: 050-8589975

או להשאר כאן את הפרטים

[pojo-form id=”2699″]

דילוג לתוכן