סבון נוזלי - Aloe Hand Soap - פורמולה משופרת
סבון נוזלי – Aloe Hand Soap – פורמולה משופרת

סבון נוזלי  Aloe Hand Soap – פורמולה משופרת, המיוצר ע”י חברת  FLP הינו  סבון  עשיר  ומלא בלחות. מכיל כמות נדיבה של ג’ל אלוורה מיוצב. שילוב של שמנים טבעיים, תמצית פירות הטוב ביותר של המדע עם ניחוח קמומיל קל. זה המוצר  שבדיוק מה העור שלך צריך כדי להיות מטוהר, רך ועדין.  

סבון נוזלי  Aloe Hand Soap – פורמולה משופרת סבון הוא חדור מלפפון תמצית מלפפון, שמן קליפת לימון ושמן זית כדי להגדיל סופר פונקציאלית את כוחות הלחות של ג’ל אלוורה ויוצר קצף ומותיר את העור נקי, חלק ומשיי, מפחית הגירויים הנגרמים על ידי סוגי סבון אחרים. בזכות נוסחת ה“אל דמע“ של הסבון, הוא יכול  לשמש גם כשמפו אידיאלי לילדים.‬ הנוסחה‮ ”‬הירוקה“ מותאמת לעור מבחינת‮ Hp, עדין מאד ומתאים לניקוי יומי של הפנים, הידיים והגוף. מתאים לבעלי עור רגיש, אינו גורם לגירויים.

סבון נוזלי  Aloe Hand Soap – פורמולה משופרת זהו מוצר חסכוני המגיע במיכל בעל‮ משאבה נוחה לשימוש,עבור כל בני המשפחה, ריח עדין במיוחד ! 

חשוב לדעת:‬

# נוסחת אל דמע.‬

# מנקה ומכיל לחות.‬

# עדין במיוחד ואינו גורם לגירויים.‬

# יכול לשמש כשמפו לילדים.‬

#  מתאים במיוחד למקרה של פצעי אקנה בעור (אינו מייבש ומעניק לחות)

# בקבוק עם משאבה.‬

שימוש מומלץ: פתחו הסוגר, הרטיבו את כפות הידיים ולחצו על המשאבה לחיצה אחת או שתיים (כמות קטנה) של סבון נוזלי‮ ותופתעו מהתוצאה ! שטפו במים חמים וייבשו את הפנים בעדינות.

מכיל: 473‬ מ“ל

לחצו לקניה באתר מאובטח

למעבר לקניה, לחצו על SHOP, בחירת קטגוריה Personal Care

 

 

  

דילוג לתוכן