סוניה – שמפו לתוספת  לחות ”היידרייט“ מהווה התחלה מושלמת לטיפוח השיער. בשמפו זה, המכיל נוסחה המעניקה לחות מועשרת ומותירה  השיער עמיד יותר עם תוספת נפח וברק. ְ ג’ל אלוורה  ומזון מלכֹות שבשמפו,  מסייעים לאיזון וויסות הלחות הטבעית  ומותירים אותו הרבה יותר נקי, מבריק, בריא וקל לסירוק. לשמפו ניחוח נעים  והשיער יאהב את הלחות הנוספת. ג’ל  האלוורה מעניק לחות ושומר על איזון ה-pH של הקרקפת. מזון המלכות גם  מעניק לחות, מזין את עור הקרקפת, ומונע יובש העשוי לגרום להופעת קשקשים. מזון המלכות מכיל נוגדי חימצון (אנטי אוקסידנטיים) המנטרלים רדיקלים חופשיים ומסייעים בשיקום שיער פגום.

רכיבים מזינים נוספים בשמפו סוניה לתוספת לחות: פנטנול – נגזר מוויטמין B5 המעניק לחות לקרקפת, מפחית קצוות מפוצלים, ומוסיף ברק. גליצרידים מגרעיני חמנייה – נגזר משמן חמניות המותיר את שיערך מלא ברק ויוצר קצף עשיר לניקוי יסודי.

הוראות שימוש:  להוסיף כמות קטנה מהשמפו לשיער רטוב ולעסות את הקרקפת, להקציף ולשטוף ביסודיות. לפי הצורך, אפשר לחזור על הפעולה ולהמשיך עם מרכך לתוספת לחות ”היידרייט“. מומלץ להשתמש לסירוגין עם שמפו ומרכך ”ווליום“ מסדרת סוניה, לקבלת תוצאות עוד יותר טובות.  יש להימנע ממגע עם העיניים, במקרה של מגע בעיניים יש לשטוף ביסודיות במים זורמים.

מכיל: 355 ש”ל

סוניה - שמפו לתוספת לחות
סוניה – שמפו לתוספת לחות

חותם האישור של “המועצה המדעית הבינלאומית למדעי האלו ורה” IASC המופיע על כל שפופרת, מיעד על איכות המוצר.

CERTLOGO

דילוג לתוכן