סרום להגברת לחות
סרום להגברת לחות

סרום להגברת לחות

הגבירו את לחות העור בעזרת ארבעה סוגים שונים של חומצה היאלורונית.

תיאור ומטרה

עור הפנים והצוואר חשופים בכל יום לפגעים סביבתיים שעלולים לגרום ליובש ולהופעת קווי הבעה וקמטים. למראה עור חלק, חיוני וצעיר יותר, הוסיפו לחות מוגברת לשגרת הטיפוח שלכם עם סרום להגברת לחות של Forever. הסרום עוטף את העור בלחות רכה כמשי וגם מגביר באופן משמעותי את התועלת המופקת ממגוון תכשירי הלחות של Forever.

סרום להגברת לחות, זאת נוסחה מתקדמת המשלבת ארבעה סוגים של חומצה היאלורונית. לכל אחד מהם יש תפקיד מפתח בשימור הלחות. ארבעת הסוגים עובדים יחד כדי לחדש את הלחות על פני השטח וכדי לשמר את הלחות הפנימית, תוך שיפור האלסטיות והענקת מראה צעיר וזוהר.

  1. נתרן היאלורונאט בריכוז מולקולרי גבוה מחזק את מחסום ההגנה של העור וכך מפחית את אובדן הלחות הפנימית לאורך כל שעות היום ומונע נזקים סביבתיים.
  2. נתרן היאלורונאט משפר את רמת הלחות על פני השטח החיצוני של העור ומעודד ייצור קולגן.
  3. נתרן היאלורונאט בעל כושר ספיגה גבוה מחדש את הרקמות הפנימיות ומעניק נפח.
  4. נתרן היאלורונאט בריכוז מולקולרי נמוך נספג במהירות בשכבות העליונות של העור, מעניק לחות ומשקם את העור מבפנים.

    סרום להחדרת לחות
    סרום להחדרת לחות

רכיבים

ג’ל אלוורה מיוצב*, חומצה היאלורונית, שילוב של רכיבים חדשניים שיעילותם מוכחת הפועלים לחידוש העור ולשמירה על חיוניותו. זה כולל פטריית פאנגוס לבנה המשמרת לחות, חומצות שומן מועשרות מקוקוס, חמאת שיאה רכה, ונוגדי חמצון הידועים ביכולתם להגן על העור מרדיקלים חופשיים כמו: שמן זית, תמצית תה לבן וקליפת גזע מימוזה, תמצית תמר הינדי, המקדם עור אלסטי וחלק ומפחית את נראות כתמי הפיגמנטציה באופן טבעי.

* ג’ל אלו ורה מיוצב – ג’ל אלו ורה שעבר תהליך שימור מוגן פטנטים המאפשר שמירת הפעילות של כל מרכיבי הג’ל הטבעיים.

כחלק מסדרת הטיפוח הממוקד של Forever, הסרום להגברת לחות יעזור לעור שלכם להרגיש מלא חיוניות ויפחית את נראות הקווים הדקים והקמטוטים. בזכות ג’ל אלוורה טהור המשמש כבסיס, הסרום נספג בעור באופן מידי ומספק הזנה עמוקה, גימור קטיפתי ותחושה קלילה יוצאת דופן.

 Aloe barbadensis leaf juice (stabilised aloe vera gel*), water, propanediol, propylheptyl caprylate, cocoglycerides, butyrospermum parkii (shea) butter, C9-12 alkane, cetearyl   alcohol, C12-16 alcohols, xanthan gum, caprylyl glycol, palmitic acid, hydrogenated lecithin, coco-caprylate/caprate, sorbitan oleate, sorbitan palmitate, cetyl palmitate, lauroyl lysine,      gluconolactone, tremella fuciformis (mushroom) extract,   tamarindus indica seed       polysaccharide, hydrolyed sodium hyaluronate, pentylene glycol, sodium acetylated hyaluronate, sodium hyaluronate crosspolymer, sodium hyaluronate, ethylhexylglycerin, camellia sinensis leaf extract, maltodextrin, mimosa tenuiflora bark extract, sodium ascorbyl phosphate,  chlorphenesim

מכיל: 50 מיל׳

מק”ט 618

שימוש מומלץ

לקבלת התוצאות הטובות ביותר, שטפו את העור ויבשו בעדינות. לאחר מכן הוציאו סרום על האצבעות בשתי לחיצות מרחו את הסרום בעדינות על הפנים והצוואר בתנועות סיבוביות לפני השימוש בקרם הלחות היומי. הסרום הוא עדין מספיק כדי להוות שכבה מקדימה לאיפור, לקרם הלחות ולקרם ההגנה מהשמש – ולכן הוא ניתן לשימוש משתנה ויעיל.

מומלץ להשתמש בסרום להגברת הלחות גם ביום וגם בלילה כדי ליצור מעטה של לחות שימריץ את העור המיובש ויקדם מראה צעיר וזוהר.

יתרונות

* נספג במהירות אל תוך שכבות העור העליונות

* למראה עור קורן ולמגע קטיפתי

* מגביר את לחות העור

* מגן מפני נזקים סביבתיים

* עוזר להפחית את נראות הקווים הדקים והקמטים

* משפר את יעילות כל אחת מתכשירי הלחות האהובים עליכם מבית Forever

*  לא בוצעו ניסויים על בע״ח

בחברת Forever נרגשים להכריז “סרום להגברת לחות” זכה במדליית כסף SILVER  בקטגוריית מוצרי אנטי אייג’ינג פרימיום של פרסי היופי  2020! Beauty Awards 2020

לחצו לקניה באתר מאובטח

למעבר לקניה, לחצו על חנות, בחירת קטגוריה טיפוח עור הפנים

 

 

 

דילוג לתוכן