סרום למיצוק מסדרת אינפינט-Infinite firming serum
סרום למיצוק מסדרת אינפינט-Infinite firming serum

סרום למיצוק מסדרת אינפינט-Infinite firming serum

תיאור ומטרה

תרכובת רבת השפעה זו יש תוצאות ברורות.
ל-סרום למיצוק מסדרת אינפינט-Infinite firming serum, נוסחה מתקדמת מדעית בחזית הטכנולוגיה, מחזקת את השפעת ג’ל האלו ורה בעזרת רכיב שנבדק קלינית, טריפלואורואצטיל טריפפטיד 2. בניסויים קליניים, רכיב ייחודי זה שיפר משמעותית את גמישות העור והוא ידוע כבעל יכולת להיאבק בפרוגרין – חלבון מזיק ששכיחותו גוברת עם ההתקדמות בגיל. על ידי חיקוי פעולות טבעיות בעור, פפטיד זה המורכב משלוש חומצות אמינו וגורם לעור הפנים להיראות מוצק יותר ומפחית את נראות הקמטים וקימטוטים.
רכיב זה לבדו יכול להיות מוצר בפני עצמו, ולמען קבלת תוצאות טובות יותר, הוא הוצמד לנתרן היאלורונאט שעבר הידרוליזה, מרכך טבעי, כדי לתמוך בלחות ובמרככי העור. הסרום למיצוק מסדרת אינפיניט נרקח בנוסחה מדעית, כך שבשילוב ג’ל האלו ורה משיגה את התועלת המרבית,  כדי להרגיע את העור ולהחליק אותו. בנוסף, תמצית שמרים עוזרת לתמוך בייצור קולגן והגנות עור טבעיות, כדי להפחית את המראה של גוון עור לא אחיד יחד עם חלבון מי גבינה מחייה את העור ע”י הפיכתו לחלק יותר, מוצק יותר ועבה יותר.
נוסחה משולבת  זו היא מחוזקת בכוח הטבע ובממצאי המעבדה המתקדמים ביותר, לאחר בדיקות מעמיקות, כדי להעניק לכם את המוצר הטוב ביותר, להיראות טוב יותר ולהרגיש  טוב יותר.

סרום למיצוק מסדרת אינפינט-Infinite firming serum זכה במדלית כסף בתחרות  BEAUTY AWARDS בשנת 2017

רכיבים

ג’ל אלוורה מיוצב  (ג׳ל אלו ברבדנסיס), מים, בוטילן גליקול, גליצרין, הידרוקסי-אתיל-צלולוז, 1,2 הקסנדיול, דקסטרן, טריפפטיד-1, טריפלואורואצטיל טריפפטיד 2, Hydrogenated Starch Hydrolysate, תמצית שמרים, חלבון מי גבינה, Caprooyl Tetrapeptide-3, חומצה קפריל-הידרוקסמית, קפריליל גליקול, אתיל הקסיל גליצרין, פרופנדיול, לנתרן היאלורונאט שעבר הידרוליזה, ארגינין, אשלגן סורבט.

מכיל: 30 מ”ל

שימוש מומלץ

להתיז על עור הפנים פעם אחת ולמרוח בתנועות מהירות  ועדינות על כל הפנים. לקבלת תוצאות הטובות ביותר, להתיז ולמרוח שוב על אזור הצוואר, בתנועות מעלה אל הסנטר, לקבלת עור בעל מראה צעיר יותר. רצוי להשתמש לאחר הניקוי עור הפנים והצוואר, פעמיים ביום, בבוקר ובערב , להשגת תוצאה מיטבית.

*** לא נוסו ניסויים על בעלי חיים

מק”ט #555

לחצו לקניה באתר מאובטח

למעבר לקניה, לחצו על SHOP, בחירת קטגוריה Facial Skin Care

 

 

דילוג לתוכן