עסק מהבית בצוות
עסק מהבית בצוות

המצב כיום !

אנחנו חיים בתקופה שבה, במקרים רבים, המשכורות הבסיסיות כבר אינן מספיקות להוצאות השוטפות של משק הבית הממוצע. יוקר המחיה, הוא כבר לא ביטוי סתום וריק ממשמעות, אלא איום ממשי על היכולת להתקיים בכבוד, כשכל חודש נגמר בתחושת מחנק, או בגרעון של ממש. כפרפראזה על האמרה שכל אישה, באשר היא, הייתה שמחה להשיל חמישה קילוגרמים ממשקלה, אפשר להגיד, שרוב האנשים, ובעיקר בעלי משפחות, בארץ, היו שמחים לתוספת הכנסה של כמה אלפי שקלים בחודש. ניהול עסק מהבית יכול להוות פתרון יעיל ומעשי לתוספת הכנסה, בעבודת צוות TEAM MARKETING.

מעבר לכך, המצב שבו שכירים, מתחומים מגוונים ובמקצועות שונים, סובלים מחוסר ביטחון תעסוקתי, מביאה לשאיפה להיות בלתי תלויים במעסיקים, בעיותיהם וגחמותיהם, ולהתפרנס באופן עצמאי. גם במקרה זה, פתיחת עסקים ביתיים, הוא אחד הכיוונים האפשריים, המעשיים, והאופטימיים, לשינוי קריירה ולהתחלה חדשה.

החששות הנפוצים לגבי פתיחת עסק ביתי:

היתרונות בהקמת עסק מהבית כהשלמת הכנסה:

טיפים להקמת עסק עצמאי מצליח:

אילו סוגי עסקים מהבית אפשר לנהל?

תחומי העסקים אותם אפשר להקים ולנהל מהבית הם מגוונים מאוד. אלה יכולים להיות שירותים שונים כגון: מתן שיעורים פרטיים, כתיבת תוכן, עריכת וידאו, השמת עובדים, ניהול כישרונות שונים, שיווק וקידום אתרים, עיצוב גרפי, ניהול חשבונות וכ’. ואלה יכולים להיות מוצרים אותם משווקים ומוכרים, בין עם זה מוצר אותו מייצרים לבד, כגון- עוגות ומאפים, יצירות אמנות שונות, תיקים וכו’, ובין עם זה מוצר אותו רוכשים ומוכרים. 

דוגמא לסיפור הצלחה – נעמי פסטרנק – בעלת Forever Living – NP

נעמי פסטרנק הכירה לראשונה את מוצרי האלוורה והכוורת המצוינים של Forever Living דרך חברה והתאהבה בהם. כשבתום שלושים שנות עבודה כהנדסאית בניין, פוטרה מעבודתה, היו לה שתי אפשרויות: לצאת לגמלאות, להפסיק להכניס כסף, לשבת בבית ולפתח תחביבים, או לצאת לדרך חדשה, מעצימה ורווחית. נעמי בחרה בדרך השנייה, כמשווקת של מוצרי – Forever Living ולמעשה הקימה עסק מהבית FBO, ללא כל סיכון כלכלי, וזכתה לצמיחה אישית ופיננסית. 

לסיכום על הקמת עסק מהבית כהשלמת הכנסה:

ניהול עסקים מהבית, והקמת עסק בייתי לפי מידותיכם, הם אפשרות לצמיחה כלכלית שעשויה לתת לכם תוספת של כמה אלפי שקלים לחודש, או אפילו, עם הזמן להוות משכורת או “פנסיה” מרכזית. כמו בתחומים אחרים, גם כאן, ההצלחה היא תלוית חריצות, שאפתנות והתמדה.

לתאום פגישה צרו קשר : 050-8589975

או מלאו את הטופס !

 

דילוג לתוכן