פוראוור איי ויז'ן  Forever iVision™
פוראוור איי ויז’ן  Forever iVision™

פוראוור איי ויז’ן  Forever iVision™

הטכנולוגיה שיפרה את חיינו בדרכים רבות מספור, אך העולם הדיגיטלי של היום לא תמיד עושה חיים קלים לעיניים.

אנו נמצאים שעות רבות מול המסכים ותובעים ממערכת הראייה שלנו יותר מאשר בעבר. כך חושפים את עינינו במשך שעות רבות לאור כחול מלאכותי שמגיע ממכשירים ניידים, מחשבים וטלוויזיות.

טיפול בעיניים חשוב יותר מתמיד להגנה מפני פגעי מאמץ ונזקים בטווח הארוך.

פוראוור איי ויז’ן  Forever iVision™, תוסף פורץ דרך שנועד לסייע למערכת הראייה להזין את העיניים ולהגן עליהן. נוסחה חדשנית זו עשירה בויטמינים, נוגדי חמצון, תמציות טבעיות ורכיבים מתקדמים מדעית לתמיכה מלאה בעין המודרנית.

פוראוור איי ויז’ן  Forever iVision™, תוסף תזונה עם נוסחה חדשנית כולל תמצית אוכמניות, הויטמינים C ו- E להגנה על תאים מפני לחץ חמצוני ובטא-קרוטן מויטמין A, חומר מזין הנמצא בגזר ובמזונות אחרים, התורם לשמירה על ראייה תקינה. חיזקנו את כוחו של בטא-קרוטן בתוספת אבץ, התורם לשמירה על ראייה תקינה ולספיגה יעילה יותר של ויטמין A, מה שעשוי לעזור להפוך אותו לזמין יותר עבור הגוף.

מרכיב נוסף שקיים ב  פוראוור איי ויז’ן  Forever iVision™ ומצרף אותו לעתיד תוספי התזונה המיועדים לעיניים, זה Lutemax® 2020 שיעילותו הוכחה במחקרים קליניים. מרכיב מוכח מחקרית ורב עוצמה זה מקדם את התמיכה בעיניים לרמה חדשה: הוא מסייע למערכת הראייה בסינון האור הכחול ממסכים וממכשירים דיגיטליים שונים, ממקורות אור מלאכותיים כמו LED ומנורות פלורסנט.

2020 Lutemax® מספק גם תמיכה מתקדמת למרכז הרשתית, המקולה, שתפקידה הוא לספק את הראייה הברורה והמובחנת ביותר ולנהל את האופן שבו העיניים קולטות צבע.

לוטאין הוא מרכיב שכיח בתוספי תזונה המיועדים לעיניים. אורח החיים הדיגיטלי של ימינו דורש יותר מאשר לוטאין בלבד. זו הסיבה ש-  פוראוור איי ויז’ן  Forever iVision™ עם Lutemax® 2020 , כולל את כל שלושת הקרוטנואידים הנמצאים בדרך כלל בפיגמנט מקולרי: לוטאין, RR זקסנטין ומזו-זקסנטין.

עם שימוש ב פוראוור איי ויז’ן  Forever iVision™ תוכלו לראות בבירור מדוע זהו התוסף המושלם לעידן הדיגיטלי.

מק”ט  #624

לחצו למעבר לקניה באתר מאובטח

מכיל:

60 כמוסות, כל אחת מכילה פחות מ-9 קלוריות

שימוש מומלץ:

יש ליטול 2-4 כמוסות מדי יום כתוסף תזונה.

רכיבים:

שמן חמניות, ג’לטין, חומר הלחה גליצרול E422, לוטאין וזיאקסנתין מתמצית פרח מריגולד (Tagetes erecta), חומצה אסקורבית, די- אלפא- טוקופרול, מייצב שעוות דבורים E901, מים, תמצית בילברי, שמן גזר, אבץ אוקסיד, רכז גזר שחור (עם חומצה ציטרית) כמזון צובע, בטא קרוטן, מלטודקסטרין.

חשוב לדעת:

*** המוצר המוצג אינו תחליף לטיפול רפואי ואין בשימוש בו בגדר המלצה להפסיק טיפול רפואי קיים או לשנותו. אין למוצר זה  תכונות רפואיות או סגולות ריפוי. המוצר הינו  תוסף תזונה. יש להיוועץ עם רופא לפני נטילת תוספי תזונה: נשים בהיריון, נשים מניקות, אנשים הנוטלים תרופות מרשם וילדים.

דילוג לתוכן