פוראור אומגה 3 - Forever Arctic Sea
פוראור אומגה 3 – Forever Arctic Sea
פוראור אומגה 3 – Forever Arctic Sea

פוראור אומגה 3 אומגה 3 מדגים ושמן קלמרי בתוספת שמן זיתForever Arctic Sea 

הנוסחה החדשה והמשופרת מכילה  תערובת בלעדית של שמן קלמרי העשיר ב-DHA, שמן דגים טהור עם אומגה 3 ושמן זית העשיר בחומצה אולאית. נוסחה ייחודית זו היא בלעדית לחברת FLP ומספקת 33% יותר DHA ליום, יוצרת את האיזון המושלם בין DHA ו-EPA לבריאות אופטימלית.

היחס הקליני בין אומגה 3 ואומגה 6

קיים איזון חשוב ביותר כשמדובר באומגה. מבחינת תזונה מאוזנת נדרש יחס בריא בין האומגות 3 ו- 6, יחס של 1:1 עד ל- 1:4. מזונות רבים כוללים רמות לא בריאות של אומגה 6 המגיעות ממאכלים מטוגנים, משמנים צמחיים, מתחליפי חמאה, משומן מן החי הניזון מזרעים וממזונות מעובדים אחרים. בנוסף לכך, מזונות רבים ותפריטים שונים דלים בצריכת דגים ואומגה 3, מה שיוצר יחס לא בריא בין אומגה 6 ואומגה 3 של עד 30:1 ! המפתח לחזרה ליחס בריא בין האומגות 3 ו- 6, הוא להגביר את הצריכה של אומגה 3 ולהפחית את זו של אומגה 6. פוראור אומגה 3 שופר כדי להגביר את הכמות הכוללת של אומגה 3 שאתם מקבלים בכל מנה, וגם כדי להגביר משמעותית את כמות ה-DHA בכל מנה. DHA מאומגה 3 נמצאת באופן טבעי בכל הגוף וקיימת בשפע במוח, בעיניים ובלב. בדיוק כמו שסידן הוא טוב לבניית עצמות, כך ה-DHA מוודא שהתאים במוח, ברשתית העין, בלב ובחלקים אחרים במערכת העצבים מתפתחים ומתפקדים כשורה בכל שלב ושלב בחיים. בנוסף, צריכת DHA מקושרת לירידה בסיכון של הידרדרות מנטלית הגוברת עם הגיל. לא קיימת חומצת שומן אחרת המסוגלת לעשות זאת באותה יעילות!

רכיבים: *שמן דגים טבעי, שמן קלמרי, ג‘לטין דגים, שמן זית, גליצרין, מים מטוהרים, שמן לימון (טעם טבעי), שמן ליים (טעם טבעי), D-אלפא טוקופרול.

* דגים (אנשובי, סלמון, בקלה)

שימוש מומלץ: 2 כמוסות עם הארוחה 2-3 פעמים ביום כתוסף תזונה.

מידע תזונתי

ויטמין אי E נמדד ב- IU

EPA (חומצה איקוסאפֶּנטנואית)

DHA (חומצה איקוסאפֶּנטנואית)

מכיל: 120 כמוסות רכות קטנות (נוחות לבליעה)

למוצר זה אין הכשר.

לחצו לקניה באתר מאובטחת

למעבר לקניה, לחצו על SHOP, בחירת קטגוריה תוספי תזונה

*** המוצר המוצג אינו תחליף לטיפול רפואי ואין בשימוש בו בגדר המלצה להפסיק טיפול רפואי קיים או לשנותו. אין למוצר זה  תכונות רפואיות או סגולות ריפוי. המוצר הינו  תוסף תזונה. יש להיוועץ עם רופא לפני נטילת תוספי תזונה: נשים בהיריון, נשים מניקות, אנשים הנוטלים תרופות מרשם וילדים.

 

דילוג לתוכן