אלפא E פקטור ALPHA-E FACTOR
אלפא E פקטור ALPHA-E FACTOR

“‬פוראור אלפא-E פקטור”  מוצר פעיל חדשני להזנת העור. מכיל שפע רכיבים, המיועדים להעשיר את העור, שהכרת עד עכשיו! הוא מן המוצרים הרב-גוניים לטיפול בעור, הקיימים כיום. עוצב באופן מדעי, על מנת לתת את היתרונות האופטימליים בהזנה וטיפוח העור. הוא מספק לחות מבפנים וגורם לעור חלק ביותר ולמראה צעיר.‬ זהו שמן עדין המחוזק בויטמינים‮ C ,A‮ ו- E , שמן מגרעיני הבורג‘, ביסבולול, ורכיבים מגינים נוספים, לקבלת הגנה אופטימלית מפני השפעות סביבתיות. זהו נוזל אנטיאוקסידנט, המתוכנן נגד נזק רדיקלים חפשיים (%08 מנזקי העור נגרמים על ידי רדיקלים חפשיים). חומרים אנטיאוקסידנטים, הם השיא בתמיכת מראה צעיר לעור. ”‬פוראור אלפא-E‬ פקטור“, הוא צירוף של רכיבים, המשלימים באופן חיצוני את היתרונות האנטיאוקסידנטים של תוספי תזונה‮ נוגדי חימצון. כמו מרבית מוצרי הקוסמטיקה, מבוסס על מיצוי ג‘ל האלוורה המיוצב והטהור, על כל מעלותיו להבראה, הזנה, חדירה לעור, ותוספת לחות.‬ שימי לב כיצד הרכיבים הפעילים, מתמזגים במיוחד עבורך לכדי מוצר מעולה נוסף של‮ PLF.

זהו נוזל נוגד חמצון שנועד להילחם בפעולה מזיקה של רדיקלים חופשיים אחראים על 80% מההשפעות ההרסניות על העור.

ויטמין E (טוקופרול אצטט) הנקרא גם‮ ”‬ויטמין העור“, הוא נוגד חמצון יעיל ביותר, הנלחם ומתקן נזקי רדיקלים חפשיים, מרכך, מרפא, מוסיף לחות ומרכך רקמת צלקות.

ויטמין A (רטיניל פלמיטט) ויטמין נוגד חמצון נוסף, המוסיף גמישות, תוך הוספת לחות והסרת קשקשים. מכיל תכונות אנטיביוטיות טבעיות וטוב נגד אקנה וזיהומי עור נפוצים אחרים.

ויטמין‬‮ C (פלמיטט אסקורבי) הויטמין השלישי ברשימת שלושת הויטמינים הנוגדי חמצון. הוא מרפא ומגביר אלסטיות. כן‮ נלחם בזיהומים והיווצרות רקמת צלקות.

שמן גרעיני בורג‘ מספק לעור חומצה גמא לינולאית‮ (‬חומצה שומנית חיונית), העוזרת בשיקום ומהווה מרכך רב עוצמה.

ביסבולול !  זהו שמן חיוני, בעל אותן השפעות פרמקולוגיות של עשבי מרפא רבים, כמו קמומיל. זהו חומר טבעי, אנטי-דלקתי, חומר טיפוח המרגיע את העור. בעל ניחוח הדר קל וטבעי, המתאים גם לעור הרגיש והעדין ביותר.‬ לכן, רכיב המעניק  ל”פוראור אלפא-E פקטור” להיות אחד ממותגי היופי הטובים ביותר במאה ה-21.

יתרונות עיקריים:

מכיל: 30 מ“ל

פוראור אלפא E‬ פקטור
פוראור אלפא E‬ פקטור

מק”ט #187

לחצו לקניה באתר מאובטח

למעבר לקניה,  בחירת קטגוריה טיפוח עור הפנים

שימוש מומלץ:

פוראור אלפא E‬ פקטור- טיפטוף של טיפה ועיסוי על המצח, לחיים, צוואר ואזור המחשוף לפני מריחת קרם לחות, קרם לילה או קרם פקטור R3.

הערה חשובה: “‬פוראור אלפא-E פקטור“ אפקטיבי גם לבעיות עור (סבוריאה), משפר גמישות העור, מוריד קשקשת במצבים של אקזמה ופסוריאזיס. מקל על פטמות כואבות של אמהות מניקות, וניתן לשימוש על הבטן, במשך ההריון והלידה, למניעת סימני מתיחה בעור, אידיאלי כמעט בכל מצב הדורש נוגדי חמצון טבעיים.

 

.‬

דילוג לתוכן