ג'ל לצחצוח שיניים פוראור ברייט
ג’ל לצחצוח שיניים פוראור ברייט

ג’ל לצחצוח שיניים פוראור ברייט FOREVER BRIGHT

נוסחה מיוחדת – שילוב בין ג’ל אלוורה מיוצב  ופרופוליס ופועל בצורה יוצאת דופן על בריאות חלל הפה. לשני מרכיבים אלו תכונות דומות וזהות: אנטי בקטריאלי ואנטי וירלי.
העששת, האבנית ודלקות החניכיים מנוצחים על ידי החומרים הטבעיים הפעילים ב”פוראור ברייט” ומהווים מקור מניעה להתפתחות הבעיות. יעיל ביותר גם לאפטות בפה, דלקות ודימום בחניכיים. אפשר להשיג רק  כאן !

הנוסחה נשארה, האריזה התחדשה!

לג’ל זה, מקדם השחיקה הנמוך ביותר בשוק משחות השיניים, אינו שורט את אמאיל השן  ומחזיר לשיניים את צבען הבוהק. נוסחה עדינה ונטולת פלואוריד זו משלבת אלוורה, פרופוליס, נענע חריפה ומנטה. בזכות תכונותיו כנוגד דלקת, פרופוליס מסייע במקרים של דלקות חניכיים ועששת. הג’ל מבריק את השיניים ומחזיר את הצבע המקורי ללא חומרי שחיקה או הלבנה מלאכותיים.

ג’ל לצחצוח שיניים בעל טעם עדין, מתאים  לילדים ומבוגרים!

כיום, מגוון רחב של צרכנים/לקוחות, ביניהם אנשי מקצוע ורופאי שיניים,
המליצו בחום על הג‘ל  לצחצוח שיניים או כפי שרבים אומרים “משחת שיניים”, וציינו ש“פוראור ברייט“                                          היא אחת מבין המשחות השיניים היעילות ביותר.
דר‘ טימוטי מור, מומחה בעל שם עולמי לרפואת חניכיים מאוניברסיטת אוקלהומה (ארה”ב),‬‮
ציין שלדעתו ג‘ל לצחצוח השיניים‮ ”‬פוראור ברייט“ הוא בין המוצלחים והאפקטיביים ביותר שפגש וממליץ להשתמש בו לכל.

בסקר שנעשה ע”י האתר Trendrr, משחת השיניים/ג’ל  לצחצוח שיניים, זכה במקום שני בעולם, מבין יצרני משחות שיניים!

במחקרים שנעשו בארץ, הוכח שיש קשר בין מחלת חניכיים למחלת לב !

הוראות שימוש:
שימו  ג’ל לצחצוח שיניים “פוראור ברייט” רק לרוחב מברשת השיניים, כמות בגודל של גרגר אפונה. צחצחו את השיניים ואת החניכיים פעמיים ביום ושטפו. מומלץ גם, לצחצח גם אחרי כל ארוחה. ג’ל זה יעיל וחסכוני ביותר !

מכיל: 130 גרם

לחצו לקניה באתר מאובטח

לקוחות מספרים:

אני בתחילת ההריון, וסובלת מאד מדימום מהחניכיים. חברתי המליצה לי על המוצר של חברת FLP. , לא כ”כ הבנתי מה ההבדל, אבל אחרי יומיים של שימוש במשחה, הבנתי ! הדימומים פסקו וג’ל לצחצוח שיניים זה הפך להיות מוצר חובה אצל כל אחד מבני המשפחה שלי.

הודיה דנקנר, הרצליה

 

 

 

 

דילוג לתוכן