פוראור נוטרה קיו 10 - Forever Nutra Q10
פוראור נוטרה קיו 10 – Forever Nutra Q10
פוראור נוטרה קיו 10 – Forever Nutra Q10

זאת פורמולה מיוחדת שבשילוב עם ג‘ל האלוורה לשתיה או מים, מספקת שלוש תמיכות תזונתיות חשובות לבריאות הקרדיו-וסקולרית:

* תומכת בשמירה על רמות הומוציסטין.

* מספקת את הקו-אנזים Q10 כדי לעודד חילוף חומרים יעיל.

* מספקת נוגדי-חימצון הבריאים ללב.

Q10 הוא אנזים המופק בגוף האדם והוא הכרחי לתפקוד בסיסי של התאים, כולל תאי הלב וכלי הדם. דווח על כך שרמות ה-Q10 יורדות עם הגיל, בזמן שגוף האדם זקוק לו הכי הרבה.

 פוראור נוטרה קיו 10 – Forever Nutra Q10 תומך בתפקוד קרדיו-וסקולרי טוב היא על ידי שמירה על רמה בריאה של הומוציסטין בדם. הוכח שויטמיני B שבפורמולה זו (B6 ,B12 וחומצה פולית) מסייעים לשמור על רמות ההומוציסטין בטווח הנמוך והבריא. זה עוזר לתמוך בתפקוד בריא יותר של הלב וכלי הדם. Forever Nutra Q10 גם מכיל מבחר תמציות צמחים (זרעי ענבים, כורכום, לבונה, עלי זית). מחקרים מראים שהם יעילים לתמיכה במערכת הקרדיו-וסקולרית. לכל אלה הוספנו את המינרלים מגנזיום וכרום (הבריאים ללב) בתוספת לציטין, הידוע בשל יכולתו “לשמן“ את כלי הדם ולהקל על מעבר של חומרי שומן בכלי הדם, וכן נוגדי החימצון העוצמתיים ויטמין C ו-ויטמין E.

חשוב לדעת: *מתמוסס בקלות במשקאות האל ורה או מים   *מספק Q10 ההכרחי לתפקוד תאים נורמלי   *מכיל חומרים הבריאים ללב, כגון תמציות צמחים, מינרלים, לציטין וויטמינים נוגדי חימצון   *משלים מעולה בשילוב עם +ARGI

הוראות שימוש: לערבב תכולת שקית עם 120 מ“ל מים או כל משקה אלוורה פעם ביום והלב שלכם יודה לכם!

מכיל: 30 שקיות של 3.5 גרם (סה“כ 105 גרם)

*** המוצר המוצג אינו תחליף לטיפול רפואי ואין בשימוש בו בגדר המלצה להפסיק טיפול רפואי קיים או לשנותו. אין למוצר זה  תכונות רפואיות או סגולות ריפוי. המוצר הינו  תוסף תזונה. יש להיוועץ עם רופא לפני נטילת תוספי תזונה: נשים בהיריון, נשים מניקות, אנשים הנוטלים תרופות מרשם וילדים.

דילוג לתוכן