פוראור פומסטין FOREVER POMESTEEN
פוראור פומסטין FOREVER POMESTEEN

בשורה משמחת !

פוראור פומסטין  FOREVER POMESTEEN חזר למלאי.

• עשיר בנוגדי חמצון רבי עוצמה

• שילוב ייחודי של מיצי פירות ותמציות

• טעים, טעם אקזוטי

מה מיוחד ב – פוראור פומסטין FOREVER POMESTEEN

פוראור פומסטין FOREVER POMESTEEN – תערובת (משקה) המכילה שילוב ייחודי של מיצים ותמציות פירות, לרבות רימונים, אגסים, מנגוסטין, פטל, אוכמניות שחורות, אוכמניות כחולות ומיצוי של זרעי ענבים. כל מרכיבי פוראור פומסטין, נמצאים בראש רשימת ערך ה– ORAC המתאר את יכולת ספיחת הרדיקלים החופשיים (המחמצנים), בעיקר הרימון והמנגוסטין. תערובת בעלת טעם נפלא, מוגנת בזכויות בלעדיות.

***  Oxygen Radical Absorption Capacity
 – ORAC

ערך ORAC (יכולת הספיגה של Oxygen Radical) הוא אינדיקטור של כמה טוב נוגד חמצון מעכב נזק של רדיקלים חופשיים. ערך ORAC של פירות יכול להשתנות במידה רבה, אפילו כאשר בודקים את פירות בזמנים שונים לאחר הקטיף. מה שחשוב לדעת הוא, כי כל המרכיבים של Forever Pomesteen Power® הם ליד החלק העליון של הרשימה בשווי ORAC, במיוחד רימונים ופירות מנגוסטין.

במיץ רימונים יש יותר נוגד חמצון פוליפנול מאשר יין אדום, תה ירוק, מיץ חמוציות ומיץ תפוזים ומהווה מקור טוב של ויטמין C.

מנגוסטין הוא פרי פופולרי באסיה. ערך ORAC שלו הוא גבוהה מאוד, הוא עשיר ב-Xanthones המועיל. Xanthones הם משפחה של התרחשות תרכובות תזונתיים באופן טבעי בפירות, כי הם נוגדי חמצון סופר-חזק. 

המלכה ויקטוריה הכריזה כי המנגוסטין הוא בין הפירות האהובים עליה, בשל הטעם המעודן שלו.

מאז, המנגוסטין מכונה “מלך הפירות!” 

*** אינו מכיל גלוטן

שימוש מומלץ: 30 מ”ל ביום עם כוס מים

מכיל: בקבוק 473 מ”ל

לחצו לקניה באתר מאובטח

למעבר לקניה, לחצו על SHOP, בחירת קטגוריה תוספי תזונה

*** המוצר המוצג אינו תחליף לטיפול רפואי ואין בשימוש בו בגדר המלצה להפסיק טיפול רפואי קיים או לשנותו. אין למוצר זה  תכונות רפואיות או סגולות ריפוי. המוצר הינו  תוסף תזונה. יש להיוועץ עם רופא לפני נטילת תוספי תזונה: נשים בהיריון, נשים מניקות, אנשים הנוטלים תרופות מרשם וילדים.

 

 

דילוג לתוכן