פוראור פייבר-Forever Fiber
פוראור פייבר-Forever Fiber

מה התועלת ב פוראור פייבר – Forever Fiber ?

תערובת בלעדית של ארבעה סוגי סיבים תזונתיים,באמצעותה ניתן להגדיל את כמות הסיבים בתזונה שלך (בדרך נוחה), על ידי פיזור על האוכל או ערבוב עם משקה או כתוספת לבקבוק המים, כשהינך בדרכים ! ידוע כי, סיבים התזונתיים תומיכים בפעילות העיכול. סיבים תזונתיים מסייעים באופן כללי לתהליכים המתחוללים בגוף. תערובת  פוראור פייבר – Forever Fiber הנצרכת בין הארוחות, יכולה לעזור לתמוך בתחושת השובע וכך לעזור לשליטה ברעב, בתשוקה לאוכל ובצריכת הקלוריות. ראה .F.I.T תכנית בינלאומית.

חשוב במיוחד!

לאנשים הנמצאים בתוכניות הרזיה, כאשר המוצר נמצא בשימוש בשילוב עם תזונה בריאה ופעילות גופנית סדירה. תערובת של ארבעה סוגי סיבים תזונתיים עוזרים לתמוך ברמות סוכר בדם שכבר נמצאות בטווח הנורמה ומאיטים את ספיגת החומרים המזינים העיקריים מהמזון. בנוסף, יכולים הסיבים לעזור להגביל את תחושות הכבדות או חוסר האנרגיה לאחר האכילה. כבר הוכח שהסיבים התזונתיים עוזרים לפעילות הלב וכלי הדם. מדענים מכירים בכך שעד ל 70%- או 80% מהפעילות החיסונית של הגוף מיוחסת למערכת העיכול, וכך הסיבים יכולים לעזור למערכת החיסונית בעקבות תרומתה לפעולת העיכול. צריכה מתאימה של סיבים מסיסים יכולה להקל בהוצאת הפסולת מן הגוף ולעזור להקל במקרים של עצירות.

תאור ומטרה.

פוראור פייבר – Forever Fiber מספק 5 גרם של סיבים תזונתיים המתמוססים במהירות, באריזה אישית נוחה, התומכים בתזונה בריאה. על פי המלצת משרד הבריאות בארץ, מועדפים מזונות המכילים סיבים בכמות של 21 גרם ליום לנשים ו 30- גרם ליום לגברים, לתפקודי עיכול ובריאות אופטימליים. למרבה הצער מרבית האנשים צורכים כמחצית מהכמות הזו. הדבר נובע מהחיפוש לנוחות בצריכת המזון שאוכלים ולכן איננו מקבלים את הכמויות הנאותות של סיבים תזונתיים הזקוקים להם לתמיכה בבריאותנו.

פוראור פייבר – Forever Fiber הוא מוצר שמקל על הוספת סיבים תזונתיים לתזונה שלך, על ידי כך שהוא מספק 5 גרם של סיבים תזונתיים מסיסים בכל אריזה אישית. זו כמות שוות ערך לכמות שישנה בשתי פרוסות של טוסט מחיטה מלאה, ללא הפחמימות והקלוריות! פוראור פייבר – Forever Fiber – הדרך הנוחה להגדלה של צריכת הסיבים התזונתיים היומית שלך ולשיפור בריאותך.

חשוב לדעת !

רכיבים נוספים:

חלבון סויה מבודד, תערובת מקציפה (מלטודקסטרין שמן חמניות), אשלגן, פרוקטוז, חומרי טעם וריח טבעיים – וניל, פרוקטואוליגוסכרידים, מונע חמצון (טריסודיום פוספאט), מייצבים (גואר גאם, תערובת פרוטאזות), סידן קרבונט, מגנזיום אוקסיד, מתחלב (לציטין סויה), ממתיק (סוכרלוז), ויטמין C, ברזל, ויטמין E, ניאצין, יוד, אבץ, מנגן, ביוטין, חומצה פנטטונית, ויטמין A, נחושת, שימרי בירה, ויטמין B6 , ויטמין B1 , ויטמין ,D3 ויטמין B2 , חומצה פולית, סלניום, ויטמין .B12

סימון תזונתי יחידות ל-100 גרם לשקיק (6.1 גרם)
אנרגיה קק״ל 169 10
חלבונים גרם 0 0
פחמימות גרם 11 0.7
מתוכן סוכרים גרם 1.5 0.1
שומנים גרם 0 0
סיבים תזונתיים מ״ג 82 5
מלח גרם 0.5 0.03
רכיבים נוספים: גומי מצמח האקסיה, סיבי תירס מסיסים, דקסטרין תירס
מסיס, פרוקטואוליגוסכרידים

מכיל:

30 אריזות אישיות של 6.1 גר׳. משקל נקי: 183 גרם.

שימוש מומלץ:

מומלץ לצרוך ארוחה אישית אחת ביום, לשפוך את תכולת השקית לתוך כוס, להוסיף ג’ל אלוורה לשתיה או מים או כל משקה אחר לערבב ולשתות. ניתן גם לפזר על מזון. יש לשתות כמות גדולה של מים בעת צריכת המוצר. עדיף להשתמש ב פוראור פייבר – Forever Fiber בהפרש של חצי שעה מתוספי תזונה אחרים, מכיוון שסיבים עשויים להשפיע על ספיגתם בגוף.

לחצו לקניה באתר מאובטח

למעבר לקניה, לחצו על SHOP, בחירת קטגוריה תוספי תזונה

*** המוצר המוצג אינו תחליף לטיפול רפואי ואין בשימוש בו בגדר המלצה להפסיק טיפול רפואי קיים או לשנותו. אין למוצר זה  תכונות רפואיות או סגולות ריפוי. המוצר הינו  תוסף תזונה. יש להיוועץ עם רופא לפני נטילת תוספי תזונה: נשים בהיריון, נשים מניקות, אנשים הנוטלים תרופות מרשם וילדים.

 

 

דילוג לתוכן