פוראור פרוביוטיקה אקטיבית
פוראור פרוביוטיקה אקטיבית

חיידקים הם מיקרואורגניזמים המתקיימים בגופנו ונוטלים חלק חשוב בבריאותנו. חלק מהחיידקים אמנם מזיקים, אך רובם מועילים. ”‬החיידקים הטובים”.  הללו מכונים‮ ”‬פרוביוטיים“ (‬מיוונית‮ – ”‬למען החיים“).

פוראור פרוביוטיקה אקטיבית  כמוסה בטכנולוגיות הובלה מיוחדות, הרשומות כפטנט בלעדי ל‮ -”‬פוראור פרוביוטיקה“. טכנולוגיות אלו שומרות על החיידקים הפרוביוטיים ומשחררת‮ שילוב ייחודי של 6 זני חיידקים מועילים, רק לאחר שאלה הגיעו למעי הגס. החיידקים הפרוביוטיים במוצר‮ ”‬פוראור פרוביוטיקה“, נגזרים מהמינים ביפידובקטריום‮ (muirtcabodifiB) ולקטובצילים‮ (sullicabotcaL) מהזנים הבאים:

Lactobacillus Acidophilus‬ – נמצא באורגניזמים מזיקים ומונע מהם להתפתח ולשגשג

Longum Bifidobacterium – מרחיק חיידקים מזיקים ומקטין את תכיפות ההפרעות בקיבה ובמעיים

Lactis Bifidobacterium – מסייע בהורדת ה-PH (‬מעלה את החומציות) של הגוף ומעכב צמיחה של חיידקים מזיקים

Lactobacillus Rhamnosus‬ – מסייע בהגנה על דופן המעי כדי להרחיק מיקרואורגניזמים מזיקים

Bulgaricus  ‮sullicabotcaL – מסייע בניקיון ובאיזון המעי הדק

Lactobacillus  Plantarium – משמר חומרים מזינים, ויטמינים ונוגדי חמצון כדי לסייע בהתגוננות מפני חומרים מזיקים במזונות שאנו צורכים.

“‬פוראור פרוביוטיקה אקטיבית“ עם ששת זני החיידקים שמכיל, זה המוצר היחידי בשוק כיום, שאינו מחייב קירור והנו בעל אורך חיי מדף גבוה. היתרון הייחודי של‮ ”‬פוראור פרוביוטיקה אקטיבית“ – פעולתו במקביל למשקאות האלוורה מוגני הפטנטים. משקאות האלו ורה פועלים כ- ”‬פריביוטי“ (‬חומר יסוד המכין את השטח עבור הפרוביוטיקה), המטפח ומצמיח את הסביבה האידיאלית לתפקודו. כך שבין אם מטרתך לעודד מערכת עיכול בריאה או להגביר את‮ ספיגת החומרים המזינים ולחזק את המערכת החיסונית, עליך להוסיף‮ ”‬פוראור פרוביוטיקה אקטיבית“ לסדרת התוספים היומית שלך.‬

בזמן נטילת אנטיביוטיקה ושבועיים אחרי, מומלץ מאד להשתמש בפרוביוטיקה.

כשר בהשגחה למהדרין.

מכיל: גודל מנה: 1 כמוסה‮ / סה“כ באריזה: 03 כמוסות

שימוש מומלץ: יש ליטול כמוסה שלמה אחת ביום, עם מים, על בטן ריקה, או שעתיים לאחר ארוחה.‬ אין ללעוס או לרסק את הכמוסה.

*** המוצר המוצג אינו תחליף לטיפול רפואי ואין בשימוש בו בגדר המלצה להפסיק טיפול רפואי קיים או לשנותו. אין למוצר זה  תכונות רפואיות או סגולות ריפוי. המוצר הינו  תוסף תזונה. יש להיוועץ עם רופא לפני נטילת תוספי תזונה: נשים בהיריון, נשים מניקות, אנשים הנוטלים תרופות מרשם וילדים.

 

 

 

דילוג לתוכן