שום וקורנית - Forever Garlic-Thyme
שום וקורנית – Forever Garlic-Thyme

בתוסף התזונה‮ ”‬פוראור שום וקורנית“ אליצין הוא המרכיב העיקרי. בשום גולמי, שהוא צמח מורכב, האליצין הוא המרכיב הפעיל‮. כאשר קוטפים או מועכים שום, האליצין מגיב עם אנזים האלינז, הקיים גם הוא בשום ומייצר את האליצין. זהו החומר הנותן לשום את ריחו החריף האופיני. אליצין הוא גורם אנטי-בקטריאלי בעל עוצמה רבה. חודר לדם, מחטא את‮ הריאות, המעיים והעור. רכיבים אקטיביים אחרים כוללים גורמים מונעי קרישה וכן לציטין. לציטין מסייע בהפחתת משקעים שומניים כמו כולסטרול. תפקידו בחילוף החומרים בהמרת שומנים לאנרגיה. מרכיבי הגפרית של השום נלחמים בפטריות ובחיידקים, על כן אפקטיביים ביותר בטיפול במספר רב של בעיות בריאות. שום מכיל גם‮ גרמניום, אלמנט קורט, אשר אמור לעודד את המערכת החיסונית של הגוף, וכן סלניום, יסוד קורט, אנטי אוקסידנט פעיל ביותר.‬

קורנית, צמח המכיל טנין, פנול, ותימול‮ – סוג של ספונין. בחומרים אלה משתמש הגוף במלחמתו בחיידקים ובפטריות. מקלים‮ על ברונכיט, מרגיעים את‮ מערכת העיכול והם גם אנטיאוקסידנטים חזקים.‬ מרכיבי תזונה מועילים נוספים הנמצאים בשום וקורנית הם אשלגן, סידן, מגנזיום, ויטמינים‮ B‮ וויטמין‮ C.

השימוש התזונתי בקורנית ושום ידוע כבר אלפי שנים. על פפירוס מצרי משנת 1500 לפנה“ס מופיעים 22 שימושים רפואיים שונים לשום: נגד מיחושים ככאבי ראש, הפרעות בגרון וחולשה. העדות האמיתית הראשונה לתכונותיו העצמתיות של השום הופיעה ב-1858, כאשר לואי פסטר גילה שהוא מסוגל להפסיק את גידולן של בקטריות מזיקות. כיום אנו מתחילים להבין איך השום פועל כ”תרופה”. בספריה הלאומית לרפואה בבית אסדה, מרילנד – ארה”ב, אפשר למצוא יותר מ-100 עבודות מדעיות הקשורות לשום, שנכתבו מאז 1983.

רכיבים: תרכיז שמן-שום‮ ריכוז של 001:1‬

קורנית‮ – עלים כתושים

רכיבים נוספים: שמן קנולה, ג‘לטין, גליצרין, לציטין, דונג, מים מטוהרים, תרכיז חרובים.

פוראור שום וקורנית יכול לעזור לבעיות כולסטרול, לחץ דם, התקררויות, שפעת, דלקות בסינוסים ודלקות בית החזה.

שימוש מומלץ: כמוסה אחת עם כל ארוחה, 3-2 ביום.‬

מכיל: 100 כמוסות רכות.

להזמנה בחנות אתר מאובטח עם שליח עד הבית

*** המוצר המוצג אינו תחליף לטיפול רפואי ואין בשימוש בו בגדר המלצה להפסיק טיפול רפואי קיים או לשנותו. אין למוצר זה  תכונות רפואיות או סגולות ריפוי. המוצר הינו  תוסף תזונה. יש להיוועץ עם רופא לפני נטילת תוספי תזונה: נשים בהיריון, נשים מניקות, אנשים הנוטלים תרופות מרשם וילדים.

 

 

 

דילוג לתוכן