פילינג מרגיע לפנים - Smoothing Exfoliator
פילינג מרגיע לפנים – Smoothing Exfoliator

פילינג מרגיע לפנים

לגוון פנים אחיד ולמרקם חלק! עורכם זקוק מדי פעם לעזרה בהשלת שאריות ותאי עור מתים.
עור ישן עלול להיראות קשקשי, עייף וקודר.

פילינג מרגיע לפנים, זה תחליב של Forever יעזור לעורכם להיראות בוהק יותר, בעל גוון אחיד ומרקם חלק על ידי הסרת תאי עור ישנים מבלי להשפיע על העור הרך והחדש יותר שמתחתיו.

תכשיר פילינג מרגיע לפנים מכיל מרכיבים טבעיים שונים בעלי פעולות ייחודיות כדי להעניק לעורכם חוויית ניקוי מלאה:

 זרעי חוחובה, שנאספו בטבע, מתגלגלים בעדינות על פני עורכם כדי להסיר שאריות.
 אבקת במבוק ממקורות ברי-קיימא מסירה תאי עור מתים. גרגרי הבמבוק הם גדולים ולכן אינם שורטים את משטח העור.

 תמציות: ברומליין, פפאין ושמן לימון אתרי הם חומרי חיזוק טבעיים. היכולות האנזימטיות של הברומליין, המופק מאננס, עוזרות להרוס את הקרטין של תאים מתים וזה מה שעוזר להסיר אותם ביתר קלות. פפאין, המופק מפפאיה, עוזר להצעיר את העור והוא מקור עשיר לוויטמינים C, A ו-E וחומצה פנטוטנית. שמן לימון אתרי מעניק לחות לעור המחודש.

לרכיבים אלה, הנמרחים על העור, מצורפים גם נוגדי חמצון כמו תמצית מיץ ענבים, כדי ליצור את חוויית הפיליניג האפקטיבית ביותר שהיא גם עדינה וכדי לגלות עור רך ועשיר בלחות. בנוסף, עור שעבר פילינג מסוגל לספוג טוב יותר מרכיבים חשובים של כל קרם, במריחה שתתבצע עליו לאחר מכן ולעזור לכם למצות את המירב משגרת טיפוח העור עם מוצרי Forever.

רכיבים

ג’ל אלו ורה מיוצב*, מים, שמן חוחובה שעבר הידרוגנציה, פרופנדיול, גליצריל סטאראט, אבקת גזע במבוסה ארונדינציאה, נתרן קוקויל איזטיונאט, צטיל אלכוהול, קוקמידופרופיל הידרוקסיסולטאין, סטאריל אלכוהול, דציל גלוקוזיד, סטאריל פוספאט, סיליקה ממוימת, הידרוקסיאצטופנון, חומצה קפריליהידרוקסמית, קפריליל גליקול, אתילהקסילגליצרין, פפאין, ברומליין, מלטודקסטרין, תמצית מיץ ענבים (Vitis Vinifera), שמן קליפת לימון, פוליאקרילאט קרוספולימר-6, נתרן לקטאט, חומצה פיטית, גומי קסנטן, דיסודיום EDTA, כלורפנסין

*ג’ל אלו ורה מיוצב – ג’ל אלו ורה שעבר תהליך שימור מוגן פטנטים המאפשר שמירת הפעילות של כל מרכיבי הג’ל הטבעיים.

מכיל

60 מ”ל

מק”ט – #559

לחצו לקניה באתר מאובטח

למעבר לקניה, לחצו על SHOP, בחירת קטגוריה Facial Skin Care

הידעת שיש משמעות לאיכות בתחרות❓
🥇 חב’ FOREVER מובילים בחדשנות סביבתית 🥇
“הפילינג מרגיע לפנים” העפיל לשלב הגמר בקטגוריית החדשנות הסביבתית וזכה בתואר הנחשק “מומלץ ביותר” (Highly Commended) בתחרות The Beauty Awards 2022 המתקיימת אחת לשנה בשיתוף אתר הקניות הבריטי “Asos”.

שימוש מומלץ

לשים כמות קטנה של פילינג מרגיע לפנים על אצבעות רטובות ולמרוח בעדינות ובתנועות סיבוביות על הפנים, תוך הימנעות מאזור העיניים. לאחר מכן יש לשטוף ביסודיות. כדי לקבל עור רענן, רצוי להשתמש פעמיים עד שלוש פעמים בשבוע.

פילינג מרגיע לפנים - Smooting Exfoliator
פילינג מרגיע לפנים – Smoothing Exfoliator

אזהרה: יש להימנע ממגע בעיניים. במקרה של גירוי בעין יש לשטוף ביסודיות במים. אם הגירוי נמשך יש להפסיק את השימוש במוצר ולהיוועץ עם רופא.

 

 

 

 

דילוג לתוכן