קלין 9 חדש ג’ל אלוורה וחמוציות
קלין 9 חדש ג’ל אלוורה וחמוציות

קלין 9 חדש ג’ל אלוורה וחמוציות

תכנית Clean 9 הבסיסית של חברת FOREVER, מאפשרת לכם להתחיל במסלול להשגת סגנון חיים בריא יותר. תכנית זו נועדה לסייע לכם לניקוי רעלים מהגוף ולהרגיש “קלים יותר ומלאי אנרגיה”. תוך תשעה ימים, אפשר להרגיש רזים ובריאים יותר בעזרת לוח זמני ארוחות בשילוב תוספי התזונה, אפשרויות שונות של ארוחה בריאה ופעילות ספורטיבית.

כעת, הרגע הנכון לקבל החלטה ולעשות את הצעד הבא, כדי להראות טוב יותר ולהרגיש טוב יותר.

השימוש בערכת קלין 9 חדש ג’ל אלוורה וחמוציות הינו  למשך 9 ימים. יש להקפיד על הוראות השימוש, על מנת לקבל את התוצאות הרצויות. מומלץ מאד לשלב עם פעילות ספורטיבית, 30 דקות מדי יום (הליכה, שחיה, אירובי וכ”ו)

מה הן יתרונות התכנית?

ערכה זאת, היא הצעד הראשון מתכנית F.I.T בינלאומית, להשגת התוצאה הרצויה שלך.

לאחר מכן, אתם קובעים היכן להתחיל את השלב הבא שנקרא F15: F15 מתחילים, F15 ביניים או F15 מתקדמים. אתם בוחרים דרגת כושר המסייעת לכם להשיג את המטרות שלכם ושמה אתכם על המסלול לעבר השגת שינוי לצמיתות.
כאשר אתם מרגישים שאתם מוכנים לשמור על תחזוקת הגוף או במידה ואתם רוצים לקפוץ ישר לתכנית תזונה מתקדמת, הזמינו את Vital5. חמישה מוצרי Forever מדהימים הפועלים יחד ב- Vital5 במטרה לספק לכם את החומרים המזינים ואת הוויטמינים והמינרלים החיוניים שגופכם זקוק להם.

אישורים ותעודות

ערכת קלין 9 חדש ג’ל אלוורה וחמוציות מכילה:

2 בקבוקים ג’ל אלוורה וחמוציות

1 יח’ גרסיניה פלוס

2 יח’ בי פולן

1 יח’ עשב דגנים

1 חוברת הדרכה ומתכונים.

1 יח’ סרט מדידה

1 יח’ שייקר

מק”ט: 585

שווי כל המארז = 590 ש”ח

לרכישה באתר מאובטח

מצטרפים למועדון הלקוחות של חברת FOREVER ונהנים מ-5% הנחה (ללא דמי הצטרפות וללא דמי חברות)

לחצו על לינק להרשמה

לחצו על הצטרפות בחלק העליון של המסך ומלאו כל הפרטים הנדרשים

*** המוצרים המוצגים אינם תחליף לטיפול רפואי ואין בשימוש בהם בגדר המלצה להפסיק טיפול רפואי קיים. גם אין לשנותו. אין למוצרים       תכונות רפואיות או סגולות ריפוי. המוצרים הינם  תוספי תזונה. יש להיוועץ עם רופא לפני נטילת תוספי תזונה: נשים בהיריון או               מניקות, אנשים הנוטלים תרופות מרשם וילדים.

 

 

דילוג לתוכן