"<yoastmark

קרם ניקוי עם לחות מסדרת אינפיניט-Infinite hydrating cleanser

תיאור ומטרה:

קרם ניקוי עם לחות מסדרת אינפיניט, בעל מרקם עדין וחלבי, מכיל חומצות שומן היפואלרגניות מקוקוס, על מנת ללכוד שמנים מעור הפנים, כך שניתן יהיה לשטוף אותם בקלות ובעדינות, ולהשאיר את עור הפנים רך למגע וללא תחושת יובש.
כמויות גדולות של חומצה לינולאית ו-ויטמין E המצויות בשמן זרעי חמניות, תומכות בליפידים של העור ומסיעות לפרק את הלכלוך. מאפיין בולט של עור צעיר הוא היותו לח וקליל. בנוסף, שני מרכיבי מפתח של פרי עץ התפוח, העשיר בויטמינים: תמצית תפוח וחומצות אמינו מתפוח, מאפשרות למוצר ניקוי זה יכולת להעניק הגנה חזקה כנגד השפעות ההזדקנות. קרם ניקוי עם לחות מסדרת אינפיניט הינו קרם מצעיר שמסייע לפעולת חיות העור במאבקה כנגד נוקשות ויובש.
כדי לקבל התוצאות הטובות למען מראה העור, שטיפת הלכלוך והאיפור רק עם מים, אינה מנקה לעומק. עזרו לעור הפנים להרגיש צעיר יותר למגע על ידי ניקוי יסודי בשגרת היום-יום והאנטי-אייג’ינג.

ניקוי עור הפנים הינו שלב משמעותי ביותר לתחזוקה שותפת, יום יומית. כשעור הפנים נקי, כל קרם יספג באופן יעיל יותר.

רכיבים

ג’ל אלו ורה מיוצב (אלו ברבדנסיס), מים, שמן זרעי חמניות (Helianthus Annuus), קפריליק/קפריק טריגליצריד, פרופנדיול, נתרן קוקויל קליצינאט, חומצות אמינו תפוח נתרן קוקויל, אלכוהול צטאריל, קפרילויל גליצרין/ קופולימר חומצה סבסית, סורביטאן לאוראט, דיהפטיל סוקסינאט, קוקו גלוקוזיד, אתילהקסיליגליצרין, קפריליל גליקול, חומצה קפרילהידרוקסמית, תמצית תפוחים (Pyrus Malus), גליצרין, ארגינין, קרוס-פולימר אקרילטים/אלקיל אקרילאט 10-30C, 1,2 הקסנדיול, חומצה פוליהידרוקסי סטארית, חומצה סטארית, גומי קסנטן, חומצה פיטית.

מכיל : 118 מ”ל

שימוש מומלץ

יש לעסות בעדינות בעזרת אצבעות רטובות, כלפי מעלה והחוצה בתנועות סיבוביות לכיוון קו השער. יש לשטוף ביסודיות למען עור חלק ונקי ולטפוח בעדינות על העור עם מגבת יבשה. לקבלת התוצאות הטובות ביותר יש להשתמש בבוקר ובערב.

מק”ט #554

לחצו לקניה באתר מאובטח

למעבר לקניה, לחצו על חנות, בחירת קטגוריה טיפוח לעור הפנים

 

 

 

דילוג לתוכן