שמפו אלו חוחובה - ALOE JOJOBA SHAMPOO
שמפו אלו חוחובה – ALOE JOJOBA SHAMPOO

שמפו אלו חוחובה – ALOE JOJOBA SHAMPOO

שמפו לשיער אלו חוחובה מכיל ג‘ל אלוורה מיוצב, כמרכיב העיקרי בנוסחה המתקדמת, המעניק תחושת לחות ורכות ומעושרת בשמן חוחובה, השומר על ברק וגמישות השיער. מתאים לשימוש יומיומי, שמעניק לשיער מראה נפלא לאורך זמן. מוזמנים/ות ליהנות מחפיפה מענגת עם השילוב המושלם של ניחוח פירות טרופיים, בזמן שהקצף הטבעי העשיר עוזר לנקות בקלות את השיער מלכלוך ושמנוניות.
שמפו אלו חוחובה, שאינו מכיל סולפטים, מסייע לשמור על איזון הלחות בקרקפת תוך ניקוי וטיהור הקרקפת והשיער. ג’ל האלוורה המיוצב של Forever עוזר לשיערכם לשמור על הלחות שבו וגם עובד גם כחומר מתחלב, שמותיר את השיער בתחושה נקייה ומחודשת עם ברק יפהפה.
לנוסחת השמפו נוסף שמן חוחובה, חומר עשיר בשומנים טבעיים ומסייע בשמירה על חוזק ועובי השערה. שמן קליל זה הוא מזין, מרגיע ועדין לקרקפת. חברת Forever שיפרה את עוצמת החיזוק של השמפו הזה עוד יותר בעזרת שמן ארגן (שמן המרוקאי), ויטמין B5 ושמן ורד בר (רוז היפ). יחד, המרכיבים הפעילים האלה מספקים חומרים מזינים, חומצות שומן בלתי רוויות ונוגדי חמצון כדי לתמוך בשיער בריא ולעזור לשמור עליו לח ורך.
שמפו אלו חוחובה של Forever מושלם לכל המשפחה ולכל סוגי השיער, מותיר תחושה של ניקוי עמוק ומעניק לשיער את המראה הטוב ביותר שלו. כדי להשיג את התוצאות הטובות ביותר, השתמשו במרכך אלו חוחובה לאחר החפיפה בשמפו. 

שמפו אלו חוחובה – ALOE JOJOBA SHAMPOO

בנוסחה חדשה, נקייה מושלמת לכל סוגי השיער!

מכיל:

שמן החוחובה הינו שמן מצוין הנכלל בין חומרי טיפול בשיער מזה דורות רבים, הוא מוסיף לחות ותזונה החסרים בעור ובשיער, מעניק מראה מלא יותר לשיער תוך חיזוק השערות לכל אורכן, כולל הקצוות. שמן זה מחליק את השיער, מקל על הסירוק, מאפשר פתיחת קשרים כשהשיער לח או יבש ומונע את התפצלות השיער ומראהו היבש כתוצאה משימוש במייבש שיער או השפעות מזג האוויר.

אנו גם מכירים בכך שחשוב להתנות הקרקפת והשיער במהלך החפיפה.

שמפו זה מתוכנן לשמור על מראה בריא ונקי של שיער וקרקפת, הוא מביא את השיער למצב מבריק ונוח לטיפול, עוזר בהסרת קשקשים ומניעת גירויי קרקפת, מאזן לחות ומעניק חוזק ועיבוי לשיער. יחד לשני רכיבים טבעיים אלה קיימים תוספי לחות ופעילי טיפוח היוצרים יחדיו מוצר נוח המסוגל לנקות את השיער השמן ביותר.

שמן ארגן (שמן מרוקאי) השמן המופק מעץ הארגן הוא השמן היקר ביותר בעולם. שמן הארגן עשיר בוויטמין E ומכיל חומצות שומן חיוניות כמו: אומגה 3 ו-אומגה 6.

שמן ורדים (רוז היפ) שמן צמחי טבעי המכיל ויטמין A, בתוספת יש רמות גבוהות של ויטמין C. שמן ורדים יעזור לשמור על לחות הקרקפת.

מידע! 

# מגוון צורות של קשקשת וסבוריאה נגרמות ע“י פטריות, המתפתחות בבסיס הלא נקי של הקרקפת. הג’ל אלוורה שבשמפו, מאפשר התמודדות עם בעיות אלו, בזכות תכונותיו: אנטי-בקטריאלי ואנטי-פטרייתי. נלחם בזיהומים ומחייה את הרקמות.‬

# הפעילות האנזימטית של הג’ל מסייעת בקילוף ופירוק תאים מתים  ולהתחדשות רקמות בריאות.‬

# הרקמות הבריאות, נעזרות בקומפלקס חומצות אמינו שבג’ל אלוורה, לצמיחה טבעית ולקיום‮ שורשי שיער‮ בריאים.‬  

# בג’ל האלוורה יש רכיבים טבעיים מרגיעים גירויים וגירודים (בעיות בקרקפת).‬

# מכיל ספונינים, חומרים הדומים לחומרי סבון טבעיים וכן גורמי קצף פעילים אחרים, מנקים, מחזקים ומעבים את השיער.‬

# לג’ל אלוורה מיוצב יש כושר החדירה לבסיס העור‮ (‬דרך כל שכבותיו) וכך מאפשר הזנה עמוקה ויסודית של עור הקרקפת.‬

שמן החוחובה הינו שמן מצוין וידוע לשימוש בחומרי טיפול בשיער. מוסיף לחות והזנה לעור הקרקפת ובשיער, מעניק מראה מלא ובריא לשיער, חיזוק השערה לכל אורכה, כולל הקצוות ומונע את התפצלות השיער. שמן זה מחליק את השיער, מקל על הסירוק, מאפשר פתיחת קשרים כשהשיער לח או יבש. 

שמפו אלוורה וחוחובה יעיל  לשמירה על מראה בריא ונקי של שיער וקרקפת, השיער יהיה מבריק ונוח לטיפול. השמפו מסייע בהסרת קשקשים ומניעת‮ גירויי קרקפת, מאזן לחות, ומעניק חוזק ועיבוי לשיער.

לשני רכיבים טבעיים ג’ל אלוורה וחוחובה נוספו תוספי לחות ופעילי טיפוח, לקבלת מוצר נוח, המסוגל לנקות את השיער השמן ביותר.

הוראות שימוש:

שימו כמות קטנה של שמפו על שיער רטוב והקפידו לעסות את הקרקפת. בפעם הראשונה ההקצפה תהיה מוגבלת, אך פעולת הנקיון יעילה ביותר. מומלץ לשטוף ולחזור‮ על הפעולה בשנית. להשלמת המראה הבריא לשיער, השתמשו ב מרכך אלו חוחובה.

מכיל: 296 ‬מ“ל ( fl.oz 10 )

מוצר-מק”ט 640

לחצו לקניה באתר מאובטח

למעבר לקניה, מלאו כל הפרטים למשלוח לבית הלקוח/ה או לנקודת איסוף. 

חותם האישור של “המועצה המדעית הבינלאומית למדעי האלו ורה” IASC המופיע על כל שפופרת, מיעד על איכות המוצר.

המועצה המדעית הבינלאומית למדעי האלו ורה IASC
המועצה המדעית הבינלאומית למדעי האלו ורהIASC

חותם האישור לא בוצעו ניסוים על בעלי חיים

לא בוצעו ניסוים על בעלי חיים
לא בוצעו ניסוים על בעלי חיים

חותם האישור חיזוק שורשי השיער

חיזוק שורשי השיער
חיזוק שורשי השיער

 

דילוג לתוכן