תו תקן בינלאומי IASC
תו תקן בינלאומי IASC 

תו תקן בינלאומי IASC 

בשנת 1978 גילתה Forever לעולם מחדש את היתרונות העצומים של ג’ל אלוורה. במהלך השנים קמו יצרנים שהשחיתו את האלו ורה עם תוספות סרק, כמו מלתודקסטרין, במטרה להוזיל את הוצאות היצור ולהגדיל את הרווחים. צצו גם שיטות עיבוד רבות כולל ייבוש-תוך-הקפאה וייבוש בהתזה.

בשנת 1981, הוקמה ״המועצה המדעית הבינלאומית למדעי האלוורה״ INTERNATIONAL ALOE SCIENCE COUNCILIASC, כגוף שיגן על תעשיית האלו ורה. הוסכם על מערכת חוקים מוסריים, נבנתה תכנית של פיקוח ואבחון. נבחרה מעבדה בלתי תלויה, שתפקח ותבדוק את טיב, טוהר וריכוז ג’ל האלו ורה, במוצרי האלו ורה.

מטרת חברת Forever היתה תמיד, לעמוד בראש תעשיית האלו ורה בעולם עם המוצרים האיכותיים ביותר, לכן אנו גאים להציג את חותם המועצה על המוצרים שלנו המבוססים על ג’ל האלוורה.

קטגוריות המוצרים הנושאים  תו תקן בינלאומי IASC :

מדוע כדאי להשתמש במוצר הנושא תו תקן בינלאומי IASC ?

כצרכנים, חשוב לנו לקבל מוצר איכותי, אשר עבר ביקורת ואישור של גורמים מוסמכים (למשל: משרד הבריאות) ובאופן זה להיות בטוחים, שהמרכיבים יהיו באיכות גבוהה.

כל מוצרי האלוורה של חברת Forever מבוססים על ג’ל אלוורה מיוצב (Stabilized Aloe Gel) ופעיל, אשר נבדק באופן קבוע במעבדות ויוצא ליצור רק לאחר קבלת אישור.

במהלך תהליך ייצור ג’ל האלו ורה של Forever, מתבצעים 158 מבדקי בקרת איכות שונים.

ייצור ג’ל האלוורה מגיע לכדי שלמות באמצעות שילוב של ציוד חדשני, הליכי איכות קפדניים ועובדים מיומנים ונלהבים שעובדים ללא לאות על מנת לשמר את האיכות הגבוהה המאפיינת את חברת Forever.

חשוב לזכור !

במדינת ישראל, רק למוצרי אלוורה של חברת Forever יש תו תקן בינלאומי IASC !

 

 

דילוג לתוכן