+ARGI - אבקה להכנת משקה על בסיס L ארגינין
+ARGI – אבקה להכנת משקה על בסיס L ארגינין

+ARGI – אבקה להכנת משקה על בסיס L ארגינין בתוספת ויטמינים.

אריזה חדשה ! פורמולה מתקדמת ! 30 שקיות, 1 שקית מנה יומית

L- ארגינין – זאת חומצת אמינו  חזקה, שמדענים מתייחסים אליה כאל ”מולקולת הפלא“, כיוון שהגוף שלנו ממיר את ה-L-ארגינין לחנקן חמצני, המולקולה המסייעת לכלי הדם להתרחב, דבר המאפשר זרימת דם טובה יותר. זרימת דם טובה יותר תומכת בתפקודים חשובים רבים של גופנו: *רמות לחץ דם  *בריאות כללית טובה של הלב וכלי הדם  *תפקוד חיסוני *גדילה של שרירים *גדילה של עצמות ורקמות ושיקומם  *תפקוד מיני בגברים  *חילוף חומרים של שומנים וסוכרים  *ייצור הורמון אנטי-אייג‘ינג ועוד סיבות טובות אחרות. 

המוצר החדש +ARGI – אבקה להכנת משקה על בסיס L ארגינין מספק את כל העוצמה הקיימת ב-L-ארגינין עם תוספת מרכיבים נוגדי חימצון: *רימון – הידוע בתכונתו החזקה כנוגד חימצון  *תמצית יין אדום – מסייע לשמירה על רמות כולסטרול בריאות  *תמציות קליפת ענבים ופירות יער לבריאות טובה של הלב, כלי הדם והמערכת החיסונית.

רכיבים: L – ארגינין, תערובת גרגרי יער (לטעם), אנטיאוקסידנטים (חומצה ציטרית וחד-אשלגן פוספט), D ריבוז, תערובת פירות המכילה: מיצוי קליפות הענב, אבקת מיץ פרי אלדרברי, מיצוי רימון, מיצוי יין אדום, אבקת מיץ פטל, אבקת מיץ דומדמניות, אבקת מיץ אוכמניות, אבקת מיץ דובדבני מורלו, חומר מונע התגיישות , ממתקים (קסיליטול, סוכרלוז), ויטמין C, ויטמין K2, ויטמין D3, ויטמין B6, ויטמין B12, חומצה פולית.

כל המרכיבים  יחד יוצרים תוסף מדור חדש, המסייע לבריאות טובה יותר בכל הגוף ובמיוחד לכלי הדם.

שימוש מומלץ:  שקית אחת של +ARGI מהולה ב-240 מ“ל מים, אפשרות לערבב בתוספת משקה אלוורה. לשתות פעם ביום, מסייעת לאספקת תמריץ של אנרגיה לכל חלק בגופכם. 

מכיל: 300 גרם, 30 מנות, כ”א 10 גרם

שני העשורים האחרונים הניבו מאות עבודות מחקר על יתרונות ה- L-ארגינין וה- NO על תפקודי גוף האדם. להלן מספר אוניברסיטאות ומכוני מחקר שפרסמו עבודות מחקר וכן מספר ירחונים שבהם פורסמו חלק מעבודות אלו:

+ARGI
+ARGI

אוניברסיטאות ומכוני מחקר
Yale University
Harvard University
Johns Hopkins University
University of Paris
King’s College, London
Cambridge University
Slovak Academy of Science
Newcastle University
Oslo University
Penn State University
University of Pittsburgh

ירחונים מדעיים ובריאותיים
American Journal of Hypertension
Frontiers in Bioscience Circulation
Indian Journal of Clinical Biochemistry
JAMA
Annals of Medicine
American Journal of Cardiology
Cardiovascular Research
Journal of Hypertension
Journal of the American College of Nutrition
Cardiology Research and Practice

לחצו לקניה באתר מאובטח

למעבר לקניה, לחצו על תוספי תזונה

להצטרפות ל”מועדון לקוח מועדף”, ללא דמי רישום ודמי חברות

לחצן כאן

לקוחות מספרים:

סיפור הצלחה +ARGI
סיפור הצלחה +ARGI

*** המוצר המוצג אינו תחליף לטיפול רפואי ואין בשימוש בו בגדר המלצה להפסיק טיפול רפואי קיים או לשנותו. אין למוצר זה  תכונות רפואיות או סגולות ריפוי. המוצר הינו  תוסף תזונה. יש להיוועץ עם רופא לפני נטילת תוספי תזונה: נשים בהיריון, נשים מניקות, אנשים הנוטלים תרופות מרשם וילדים.

דילוג לתוכן