פוראור קלציום - Forever Calcium
פוראור קלציום – Forever Calcium

“פוראור קלציום” תוסף תזונה הנוצר כדי לספק לגוף את 100% כמות הסידן היומית המומלצת על ידי ה- FDA ומספקת את כל האיכויות המוכחות קלינית של: סידן, מגנזיום, אבץ, מנגן, נחושת וויטמינים C ו-D , לעזור בשמירה על מבנה ותפקוד עצמות תקינים.  תוספת הסידן החדשה של FLP, די-קלציום מלאט, היא היעילה ביותר בקידום של בניית עצמות אופטימלית כיוון שהיא נשארת במחזור הדם זמן רב יותר ולא מפריעה לאיזון pH הטבעי בקיבה. בנוסף, תערובת המינרלים הייחודית היא נספגת יותר.

סידן (Calcium) הוא המינרל השכיח ביותר בגוף שתכולתו יכולה להוות כ-2% ממשקל הגוף. סידן דרוש לבניית עצמות ושיניים, להעברה עצבית לפעולת כיווץ השרירים, לכיווץ והרפיה של כלי הדם, למערכת קרישת הדם, להפרשת הורמונים ואנזימים ושמירה על תפקוד תקין של מערכת החיסון. סידן חיוני לספיגת ויטמין B12 בגוף.

99% מהסידן בגוף נמצאים בעצמות ובשיניים, בהם סידן משמש מרכיב עיקרי בבנייה ובחיזוק. רק אחוז אחד מכלל הסידן בגוף נמצא בדם, בנוזלי גוף אחרים וברקמות הרכות, וריכוזו שם נשמר קבוע באמצעות ויסות הורמונאלי.

*** ללא גלוטן *** לא בוצעו ניסויים על בעלי חיים ***

מידע תזונתי: טבליה אחת מכילה פחות מ-9 קלוריות

*ויטמין D (קולקלציפרול) 200 יחב״ל   *ויטמין C (סידן אסקורבט) 15 מ“ג   *סידן (דיקלציום מלאט) 250 מ“ג   *מגנזיום (מגנזיום אוקסיד ומגנזיום מאלט) 100 מ“ג  *אבץ (קלאט של אבץ גליצנט) 1.5 מ“ג   *נחושת (קלאט של נחושת גליצנט)0.25 מ“ג   *מנגן (קלאט של מנגן גליצנט) 0.5 מ“ג 

שימוש מומלץ: ליטול 2 טבליות מדי יום, בוקר וערב אחרי ארוחה.

מכיל: 90 טבליות

לחצו לקניה באתר מאובטח עם שליח עד הבית

למעבר לקניה, בחירת קטגוריה תוספי תזונה

*** המוצר המוצג אינו תחליף לטיפול רפואי ואין בשימוש בו בגדר המלצה להפסיק טיפול רפואי קיים או לשנותו. אין למוצר זה  תכונות רפואיות או סגולות ריפוי. המוצר הינו  תוסף תזונה. יש להיוועץ עם רופא לפני נטילת תוספי תזונה: נשים בהיריון, נשים מניקות, אנשים הנוטלים תרופות מרשם וילדים.

דילוג לתוכן