שמרו על מערכת העיכול שלכם !

השנה קיימנו חגים שונים, ובוודאי שבין השמחות היו הארוחות העשירות בבתים, יחד עם הקרובים אלינו. וגם בטלויזיה, תוכניות הבישול כיכבו ועודדו אותנו להכין מטעמים בבית.

אך רק חוסר התנועה והאינטראקציה עם אחרים יכולים לגרום לנו ליפול בקלות למלכודת האכילה לעתים קרובות יותר ויותר. ומכיוון שאנו יודעים שההכנות אינן קלות בדיוק, אנו מסתכנים בהערכת מערכת העיכול שלנו בבדיקות קשות, בזמן שאינו מתאים כלל לבעיות מסוג.

אנו יכולים לעזור לך לשמור על רווחתך וחסינותך בפרמטרים אופטימליים, תוך טיפול במערכת העיכול בכל ימות השנה, בחגים ובמיוחד בתקופת הקורונה, כשזזים פחות.

האם ידעת ש…?

למערכת העיכול יש תפקיד חשוב בשמירה על חסינות הגוף!

מחקרים מראים כי 60-70% מתאי מערכת החיסון חיים במערכת העיכול, מה שהופך למעשה את המעיים לנקודת מוצא לגירוי מערכת ההגנה הטבעית של הגוף.

כן, על מנת להרגיש טוב ככל האפשר בעורכם, חשוב ביותר לעורר את הגדילה של מספר החיידקים הטובים ולשמור על בריאות מערכת העיכול. להלן מספר דרכים לעשות זאת:

לאכול מאוזן

שפר את מערכת החיסון שלך באמצעות תזונה מאוזנת ונכונה. שלב מאכלים עשירים בוויטמינים עם כאלה התורמים לעיכול טוב יותר. הקפידו לכלול את המאכלים הבאים בתפריט החג שלכם:

לחות מירבית

זכרו לאורך כל היום: צריכת כמות מספקת של מים מסייעת להחזרת הרירית ופלורת המעיים.

איך נראית מערכת העיכול ?

מערכת העיכול
מערכת העיכול

עיקר הספיגה של אבות המזון מתקיימת במעי הדק, דרך הסיסים שבמעי.

חתך המעי הדק
חתך המעי הדק

מוצרי חלב וקמח לבן יוצרים משקע רירי על פני תאי המעיים ופגמים בתפקודם. שתיית קפה, קולה וכדומה, יוצרים משקע הדומה לזפת. ספיגת אבות המזון נפגמת.

ככל שהסיסים נקיים יותר מהצטברות פסולת, הספיגה טובה יותר.

הסיסים במעי
הסיסים במעי

ניקוי שוטף

מחקרים מראים שכיום, פליטת הפסולת ממערכת העיכול לוקחת כ-72 שעות לעומת לפני כ-100 שנה, רק 24 שעות וכל זה בגלל מרכיבי התזונה כיום. כך, נוצר תהליך של תסיסת המזון במעי, הגורם למגוון בעיות עור, תופעות של אלרגיות, אסטמה נפוצה יותר, השמנה, בעיות סוכר ולחץ דם בשכיחות גבוהה. מכאובים למיניהם ועוד.

ג’ל אלוורה לשתיה הינו האמצעי היעיל ביותר לניקוי שוטף של מערכת העיכול.

ד”ר פיטר את’רטון, רופא וחוקר באוניברסיטת אוקספורד באנגליה, העוסק במחקרים על אלו ורה, כותב מהן 10 הסיבות לשתיית ג’ל אלו ורה.

לקריאת המאמר

לחצו כאן למידע מפורט על ג’ל אלוורה לשתיה

שמרו על מערכת העיכול שלכם !

שנת 2021 אוטוטו כבר כאן וזה הזמן

להחליט, כאן ועכשיו, שהשנה

לא רק מבטיחים הבטחות

אלא גם גורמים להן לקרות!

דילוג לתוכן