אלו אקטיבטור Aloe Activator
אלו אקטיבטור Aloe Activator
אלו אקטיבטור Aloe Activator

תיאור ומטרה

אלו אקטיבטור Aloe Activator, המכיל מעל 98% ג’ל אלו ורה, מותיר את העור הפנים בתחושה רעננה ומרגיעה. מוצר זה,   מושלם לעור רגיש ומרכיביו החיוניים הרבים כגון הוויטמינים A ,C ו-E הופכים את  אלו אקטיבטור Aloe Activator לתוספת אידאלית לכל שגרת טיפוח עור. לג׳ל האלו ורה המיוצב של חברת FOREVER מצורף אלנטואין, מלבד שהוא מעניק לחות אפקטיבי,  גם משלים את פעולת האלו ורה  כדי לרכך בעדינות את העור ולהחליק אותו.
אלו אקטיבטור Aloe Activator הינו מוצר מצוין המספק לחות, המכיל אנזימים, חומצות אמינו ורב סוכרים. בעזרת הריכוז הגבוה של אלו ורה שהוא מכיל, הוא תומך ביעילות ואפקטיביות במוצרי טיפוח העור האחרים של חברת FOREVER, כאשר משתמשים בו בתחילה  כדי להכין את העור, או לאחר מכן כדי ליהנות מהיתרונות שלו. בשגרת הטיפוח היומי שלכם, עשויים להרגיש את ההשפעה המיוחדת  בעור הפנים, שיראה וירגיש טוב יותר.

רכיבים

ג’ל אלו ורה מיוצב (ג’ל אלו ברברדנסיס), 1,2 – הקסנדיול, אלנטואין, דיסודיום EDTA, אשלגן סורבט.

שימוש מומלץ

אלו אקטיבטור Aloe Activator – מוצר רב שימושי לניקוי או רענון. יש למרוח בעדינות על הפנים בעזרת כדור צמר גפן. למסיכת אלו ורה, יש לערבב כפית אבקת מסיכה עם כפית אלו אקטיבטור ולמרוח שכבה דקה על עור נקי. לאחר 20 דקות יש לשטוף ביסודיות בעזרת מים חמים. לשימוש פעמיים עד שלוש פעמים בשבוע.

אזהרה: יש להימנע ממגע בעיניים. במקרה של גירוי בעין יש לשטוף ביסודיות במים. אם הגירוי נמשך יש להפסיק את השימוש במוצר ולהיוועץ ברופא.

ג’ל אלו ורה מיוצב – ג’ל אלו ורה שעבר תהליך שימור מוגן פטנטים המאפשר שמירת הפעילות של כל מרכיבי הג’ל הטבעיים.

מכיל: 130 מ”ל

דילוג לתוכן