קרם לחות עמוק
קרם לחות עמוק

קרם לחות עמוק

קרם לחות עמוק האהוב במראה חדש כחול לבן 💙🤍

כולל קרמידים – ceramides (ראו הסבר בהמשך) המסייעים בהעברת לחות בעומק שכבות העור. נוגדי חמצון חזקים הנמצאים בתמצית קליפת האורן, משחזרים את הזוהר הנעורים של עורך.

תאור:

בזכות עוצמת ההתחדשות של אלוורה וחומרי לחות עשירים,

קרם הלחות העמוק deep moisturizing cream מטפל בעור שלך.

יש למרוח קרם לילה משקם זה לפני השינה ולתת לחות עמוקה לחדש את עורך בזמן שהינך ישן/ה. קרם לחות עמוק  מעלה את שנת היופי שלך, בכך שהינו מרווה את צימאון בעורך ע”י אלוורה, סרמידות ובוטניקות עשירות בלחות.

קרמידים – ceramides משלימים את ההשפעות החזקות של ג’ל אלוורה המיוצב, בצורה מושלמת. אין כמו ג’ל אלוורה מפנים העלה הטהור, על ידי מתן תכונות לשיקום ולשיפור מרקם העור וגמישותו.

אבל היתרונות המחיים לא מפסיקים שם. כללנו גם תמצית קליפת עץ אורן, המכילה נוגדי חמצון הנלחמים ברדיקלים חופשיים, עוזרים לעור שלך לשמר קולגן ולהילחם בסימני ההזדקנות. מרכיב רב עוצמה נוסף, palmitoyl tripeptide-5 הוא פפטיד להחלקת קמטים המסייע בשיפור מראה מרקם העור, כך שמתעוררים בבוקר עם זוהר נעורים מהמם.

כדי להפיק את המרב מקרם לחות עמוק המשקם הזה, יש למרוח לפני השינה סרום להגברת לחות

שימוש:

לקבלת לחות אינטנסיבית ועמוקה בערב, השתמש בסרום להגברת לחות. לקבלת התוצאות הטובות ביותר, שטפו את העור ויבשו בעדינות. לאחר מכן הוציאו סרום על האצבעות בשתי לחיצות מרחו את הסרום בעדינות על הפנים והצוואר בתנועות סיבוביות לפני השימוש בקרם הלחות. הסירו את סקופ הפלסטיק ואת הדיסק מתחת למכסה הצנצנת. בעזרת הסקופ, קחו כמה נגיעות מהצנצנת. השתמשו בקצות האצבעות, מרחו קרם מדיסק הצנצנת על הפנים והצוואר, ואז עיסוי לעור. שוטפים את הסקופ והדיסק במים חמים לאחר כל שימוש, ומייבשים במגבת נקייה לפני שמחליפים מתחת למכסה על הצנצנת לשימוש עתידי.

רשימת מרכיבים:

ג’ל אלוורה מיוצב, מים (אקווה), פרופאנדיול, בוטילן גליקול, שמן זרעי מקדמיה טרניפוליה, C12-15 אלקיל בנזואט, גליצריל סטיראט, לוריל לקטט, סורביטול, דימתיקון, הלינתוס annuus Seed (שמן חמניות) צטיל אלכוהול, מתיל גלוקת -20, איזוסטיל  הידרוקיסטיסטראט, ארגינין, PEG-100 סטארט, קרבומר, תמצית קליפת עץ פינוס סטרובוס, גליצרין, פלמיטו-טריפפטיד-5, קרמיד 3, סרמיד 6, סרמיד 1, פיטוספוזוסין, כולסטרול, לוריל נתרן, Xanthan Gum, Hyaluronate נתרן, Phenoxyethanol, Methylisothiazolinone, ניחוח (Parfum)

אריזה : 71 גרם

מק”ט #311

לחצו לקניה באתר מאובטח

לחצו להצטרפות חינם ל”מועדון לקוח מועדף”

מה בדיוק הם קרמידים – ceramides ומדוע הם כאלה עניין גדול?

ייתכן ששמעת ממומחים בתחום העור, שממליצים על מוצרים המכילים ceramides עבור אנשים עם עור יבש, זה נפוץ בייעוץ skincare, במיוחד עבור חודשי החורף הקרים. Ceramides הם שומנים באופן טבעי, לשמור על מחסום העור שלנו. “הם מהווים חלק בלתי נפרד משמן עור”.

רגיל, הנקרא חלב, שהוא תערובת מורכבת של חומצות שומן, סרמידות, phytosphingosine, כולסטרול (כן, כולסטרול) וויטמינים E ו- D”. ד”ר ארתור פרי, מנתח פלסטי ומייסד ד”ר פרי סקינקרה, אומר: “סוגי השומנים השונים שלנו, יחד עם תאי העור, יוצרים את מחסום העור”. כאשר רמות הקרמייד שלנו  הן אידיאליות, העור פחות רגיש לגירוי ויש לו כמויות בריאות של מים טבעיים. עם זאת, כאשר העור חסר במחלקה ceramides, הוא הופך להיות מוחלש תגובתי (אדמומיות, יובש ועוד).

למה צריך אותם:

Ceramides  חיוניים כדי לשמור על מחסום העור שלנו חזק transepidermal אובדן מים (TEWL) לכל הפחות. למרבה הצער, אנו חושפים את מחסום העור שלנו עם אלמנטים משבשים מדי יום. “כל מיני רעלים פוגעים במחסום זה. הרעלן הנפוץ ביותר הוא סבון “, אומר ד”ר פרי. הפרעה יכולה לגרום לגירוי העור שלנו עם אלמנטים משבשים מדי יום. “כל מיני רעלים פוגעים במחסום זה. הפרעה יכולה לגרום לגירוי ורגישות, כמו פסוריאזיס ואטופיק דרמטיטיס. למרבה המזל, קרמידים ceramides נמצאים במוצרי יופי רבים המסייעים לחדש את רמות לחות העור ואתחול מחדש של מחסום העור. “לחות שתוכננו כהלכה, עם קרמידות, יכולות לעזור לשפר את דרמטיטיס מגע ותנאי עור אחרים, כגון פסוריאזיס ואטופיק דרמטיטיס”, הוא מוסיף. בונוס: כאשר מחסום העור שלנו מתפקד כראוי, העור שלנו נראה טוב יותר (יותר הידרציה = קווים דקים פחות קהות). כל סוגי העור יכולים להפיק תועלת. לעור מגורה נדרש במיוחד מינון נוסף: במחקרים קליניים, אדמומיות ו TEWL הופחתו על ידי תועלות הקרמידים – ceramides (כי הם חלק איפור העור הטבעי שלנו). כדי לתת דחיפה למחסום העור יש צורך להציג את נוסחאת הקרם הלחות העמוק אלוורה של  Sonya, לשגרת היומיום שלך ולהגביר את בריאות העור עם Ceramides מרגיע !

דילוג לתוכן